Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Oh she's back in the game!!

1/06/2011

Oh she's back in the game!!

Ja kuumetauti voitettu! Se tarkoitti tänään sitä, että pääsin käymään yhden erittäin haluttavan asunnon näytössä ja syömässä ystävien kanssa :)
Päällä se sama hame, kuin uutena vuonna. Mitäs tykkäätte siitä arkikäytössä? :)
Viimein myös kuvaa uudesta Monkin trenssistä päällä :)
Nyt kun vielä saisin sen kämpän itselleni ja noiden kinosten tilalle kuivat tiet ja auringon paisteen niin hyppisin ja kiljuisin tasajalkaa!!!

Mutta nyt jatkamaan laatikoiden pakkailuja ja toivomaan, että välittäjä soittaa juuri minulle :)

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

14 kommenttia:

6/1/11 16:57 , Blogger Stefania kirjoitti...

cute outfit :)

 
6/1/11 17:44 , Blogger maaya kirjoitti...

Toi hame sopii musta arkikäyttöönkin mainiosti! Mistä päin olit asuntoa katselemassa?


http://marjutt.blogspot.com/

 
6/1/11 18:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ai yksinkö muutat?

 
6/1/11 19:24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

etsitkö asuntoa yksin vai poikakaverin kanssa :o

 
6/1/11 20:33 , Blogger Casey kirjoitti...

maaya, täältä pääkaupunkiseudulta:)

Anonyymi, ehei:) Teemun kanssa!

Anonyymi, poikakaverin kera kyllä:)

 
6/1/11 21:01 , Blogger fashiondoll kirjoitti...

you look so cute!!

 
7/1/11 12:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

miehellä uggit/feikki uggit?! kas kun ei mekkoa. so gay.

 
7/1/11 14:22 , Blogger Milla kirjoitti...

mä en oo ennen nähny että miehellä ois uggit jalassa, täytyy kyllä myöntää ettei näytä ollenkaan hassummalta! :)

 
7/1/11 14:46 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, mä en puutu mun ystävien vaate/kenkävalintoihin,mut eipähän jäädy senkää varpaat missään tennareissa.so hetero. ps.ja ne on vielä aidot!! oh my gosh.

Milla, en ole minäkää muita:D mut hänellä taitaa olla sama ideologia pukeutumiseen ku mulla, jos itse tykkään niin sama mitä muut miettii:)

 
7/1/11 15:15 , Blogger 6roove kirjoitti...

great fur collar!

hugs :)
Watching the waves

 
7/1/11 15:56 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä noi Uggit on tosi siistin näköset myös miehellä :) Varsinki yhdistettynä tollee ne toimii! Sitä paitsi kai lapissakin miehillä on ties mitkä kippurakärkisaappaat jalassa, miksei siis täällä "etelässä" vois lämmittää varpaita tällee vähä ns. muodikkaammin. Ja täytyy nostaa hattua kyseiselle komistukselle, ei nimittäin täällä Suomen junttilassakaan kovin moni mies viitsisi Uggeja käyttää vaikka haluaisi. :)

 
7/1/11 16:19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kenkäkaupassa duunissa, ja meille tuli myös MIESTEN uggeja myyntiin.. aluksi naureskelin et sen päivän kun nään et joku ostaa nämä, mutta nyt oon tottunu jo ajatukseen. mikäs siinä jos joku mieskin haluaa pitää varpaansa lämpimänä. Enimmäkseen venäläiset turistit ovat ostelleet noita, mut oon myyny noita ihan näille pk-seudulla asuville miehillekki:) ei näytä yhtään hassulta tms. Kunnon talvikenkiä ei muutenkaan oo miehille tarpeeks saatavilla, mikä on harmi.

 
9/1/11 15:43 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

voi sä oot niin kauheen sulonen livenä, mut sun ryhti!! ei millään pahalla, mut sun olemus tippuu niin alas kun kävelet ihan kumarassa, se huonontaa ihanaakin tyyliä kun toinen on jatkuvassa lysyssä :( koita ihmeessä tehdä asialle vähän jotain ihan jo terveydenkin takia!!

 
9/1/11 16:52 , Blogger Casey kirjoitti...

6roove, thanks :)

Anonyymi,:) näinhän se menee. Heti kun joku ostaa jotain vähän erikoisempaan niin ollaan kommentoimassa ja varsinkin täällä suomen puolella asia on näin.

Anonyymi, toi on kyllä niin totta ettei miehille ole kunnon vuorillisia kenkiä! Teemulle ollaan kahdet löydetty secondhand liikkeistä ihan säkällä :)

Anonyymi, voiei mä tiedän! :D oon kyllä yrittäny korjata ryhtiä, koska kärsin ikävistä lihaspistoista rinnassa sen takia, mutta pitää näköjään taas muistuttaa itteeni! Kiitos:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu