Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Four Favours

9/03/2010

Four Favours

Helou, taas on blogikirppispäivitelty, vaikkakin siihen ei ole tullut tällä kertaa mitään muutoksia. Lukijat ihanat teillä on siis vielä viikonloppu aikaa tehdä tarjouksia kohteista täällä :) Huomenna laitan vielä erikseen huomautuksen mikäli jonkin tuotteen kohdalla on useamman kerran sama tarjous. Laitan ensimmäisenä tarjonneen etunimen/nimimerkin tarjouksen perään.

Mä oon yrittäny viimepäivät metsästää jotain kivaa ja erilaista takkia nettikaupoista. Ei ole tärpännyt, mutta nämä kuvat saivat minut varaamaan Tallinnan matkaa ensi tai seuraavalle viikolle. Nämä neljä Pull&Bearin ihanuutta ottaisin kaappiin milloin vain :)

Iskeekö nämä takit teihin? :) ja onko joku teistä nähnyt näitä Tallinnassa? Kaverin mukaan vielä maanantaina ei ollut liikkeissä. Toivottavasti ovat siellä kun minä menen, haluisin päästä edes hypistelemään ja sovittamaan:D Nyt tapaksia ja soffalle !

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

10 kommenttia:

3/9/10 22:35 , Blogger Janni kirjoitti...

Kääk toi toinen ja viiminen! Ihania <3 tuo mulle myös jos löydät :D

 
3/9/10 22:38 , Blogger Casey kirjoitti...

Janni, eiks ooki:D mä oon kuolannu noita koko viikon! En uskalla lähtee vielä ku pelkään ettei niitä oo siellä ja sit jos meen liian myöhää ni koot loppu.mä tuon noi kaikki ni jaetaa sit:)!

 
3/9/10 23:49 , Blogger Ansku kirjoitti...

Siis noihan on mahtavia?! Ja mä just totesin, etten tykkää tollasista karvavuorista. Enpä! :D

 
4/9/10 16:42 , Blogger Iris kirjoitti...

Mäkin haluan!
Mut mitä _erilaista_ noissa on, tuommosethan on just nyt muotia? :/

 
4/9/10 16:45 , Blogger Iris kirjoitti...

Ai joo. Ihan kuin en osais lukea! :D Siis oot _yrittänyt metsästää jotain erikoista ja kivaa_, ok! :)

 
4/9/10 16:48 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, mä tykkään niiin <3

Iris, en erikoista vaan erilaista kuin joka ikisessä suomessa olevassa kaupassa. Totta on että noi on varmasti samaa massa muotia, mutta en ihan vastaavia ole mistään muualta löytänyt (okei ekalle oon :)!)

 
5/9/10 20:00 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

toisiks viimenen oli ainakin kreetalla jo viime viikolla! muita ei näkynyt. ihastuin heti, mutta valitettavasti malli ei sit ollukaan päällä yhtään hyvä. jäi kauppaan. mut aika paljo muita kivoja nahkatakkeja oli kyllä :)

 
5/9/10 23:08 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, oi pitääköhän sitä ehkä lähteä reissuun tulevalla viikolla, tai sit oottelen vielä viikon:) Niinhän se menee että kuvissa näyttää paremmalta useimmiten! Mut onhan siellä Tallinnassa paljon muutakin ettei ihan noiden takia vaan sinne tarvi lähteä:)

 
8/9/10 14:06 , Anonymous Annie kirjoitti...

Iiiihania!! <3 Missä Tallinnassa muuten on Pull&Bear..? Entä tiedätkö saako P&B:ta tilattua netistä..?

 
8/9/10 17:49 , Blogger Casey kirjoitti...

Annie, niin on <3! Se on siinä aika satamassa, Rotterdamissa? oon tosi huono tallinnaopas:D ja ei saa tilattua :/

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu