Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Onsdag

9/01/2010

Onsdag

Tervehdys :) Nyt oon taas päivitetty blogikirppiksen eiliset tarjoukset! Kiitos jo nyt innokkaille huutajille, muistakaa että aikaa on vielä sunnuntaihin! Täällä oli ennakkokyselyn mukaan niistä wedgenilkkureista kiinnostuneita, mutta eipä teistä ole kuulunut? kyselin siksi että lähettäisin ne ihanuudet mielelläni uuteen kotiin :) Eniveis, alla eilinen kirppislöytö. Benettonin oversizeneule ja kokeilu yhdistelmä (tykkäsin noista liikkuvista ja ylivalottuneista kuvista).
Tänään olen viettänyt vapaapäivää yksin (mulla näin koulun ihanaksi aluksi tunteja vain maanantaisin ja perjantaisin:D). Olen ollut pitkästä aikaa ompelupuuhissa. Voisin huomenna vilauttaa mitä olen saanut aikaiseksi! Mulla on muutenkin kilometrin mittainen lista mitä haluisin itselleni syksyyn ommella, katsotaan nyt mitkä ehtivät toteutua:) Muuten, kuka sanoi ettei gurmee annoksia kokota vain yhdelle? Mä söin tänään mahtavaa ruokaa lohta&sushiriisiä, lisukkeena avokado-salaattia :)

Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

1/9/10 20:40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

heeeei voitko pikaisesti selostaa miten teit tuon lohen! tuli aivan kamala nälkä katellessa tuota! ootko ostanu noi suikaleet paketissa vai tiskiltä? joku marinaadi? iiks:-D

 
1/9/10 22:05 , Blogger Iris kirjoitti...

No mulla ainakin on tapana huutaa vasta viimeisellä hetkellä, pakko opiskelijana ajatella vähän budjettia :D

 
1/9/10 22:15 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, toi oli ihan lohifile pala (josta jäi yli eilen sushin valmistuksessa). Kuutioin sen itse, heitin pannulle oliiviöljyyn, suolaa, valkopippuria ja sitruuna mehua:) thats it!

Iris, tietenkin:) tuli vain mieleen kun näitä innokkaita oli! Odotellaan siis rauhassa viikonloppuja.

 
1/9/10 23:05 , Blogger Sanna kirjoitti...

Mustakin on ihana tehdä joskus vaa itelle joku ihana ateria :)

 
2/9/10 22:24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mitäs noi siemenet on? näyttää iihaaanalta

 
3/9/10 00:10 , Blogger Casey kirjoitti...

Sanna, :) mä teen aika useinkin, jos vaan on aikaa.inhoon valmisruokia :/

Anonyymi, paahdettuja seesaminsiemeniä.nameja:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu