Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Its all about the family

11/21/2010

Its all about the family

Tosiaan eilinen iltapäivä meni kummin juhlissa. Niihin sisältyi hyvää ruokaa, viihtyisä vanha juhlapaikka, perheen kesken auttamattoman huonoja vitsejä ja naurua. Ajateltiin vielä siskon kanssa lähteä Tivoliin käymään, mutta päädyttiin pitämään "laneja" läppärit vastakkain ruokapyödällä. Noh ensi viikonloppuna sitä tulee sitten lähdettyä epävirallisten pikkujoulujen merkeissä, joten ihan hyvä oli viettää eilinen ilta kotona:) Mutta niin tässä muutamia kuvia:
 
 Ähh. Sapen letit oli superkivat, silläkin tota tukkaa riittää vaikka minkälaisiin kampauksiin vaikka leikkasikin 15 senttiä veks.
Heppanauru
Ostin joku aika Glitteristä nuo korvikset, jotka bongasin Jannin blogista.Likelike!
 Tosiaan päällä oli pitsimekko, jonka perjantai iltana parissa tunnissa surauttelin kasaan, tosin päätin jo purkaa sen sillä en tykkää nykyisestä vyötäröratkaisusta. Yhdistin sen ehkäpä 50-vuotisjuhliin/jäiseen ilmaan sopivalla tavalla ylipolvenkorkkareihin, jotka ovat kyllä jääneet ihan liian vähälle käytölle.

Nyt tekisi mieli lähteä koiran kanssa lenkille ja sitten katsomaan siskon korismatsia :) Illalla joutuu/saa palata taas Helsinkiin!

xoxo
Casey


Tunnisteet: , , , ,

20 kommenttia:

21/11/10 14:58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva mekko jälleen:D Ajattelin kysyy et onks sul pysyn hammaskoru hyvin, kauan se on ollu ja mis oot ottan? Nii ja viel et onks se hopee vai kultanen? Ku oon ajatellu ottaa, mut en tiiä et mis kannattais ja kumman värisen:D Kiitti jos vastaat:)

 
21/11/10 17:05 , Blogger Riikka kirjoitti...

Ihania kuvia, ootte kaikki niin nättejä :)

Missä sarjassa sun sisko pelaa korista? Täällä yksi koko elämänsä korista pelannut hullu korisfani :D

 
21/11/10 18:29 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kiitti:) mulla on ollu hammaskoru seiskaluokalta asti :D eli semmoset 10vuotta! Se on pysynyt poikkeuksellisen kauan,mutta niin on kaikilla jotka ottivat silloin mun kanssa samaan aikaan samassa paikassa (eli kaverin äitillä, joka on hammaslääkäri). Mun oma on kultainen, mutta tällä hetkellä olen miettinyt korun poisottoa/vaihtamista hopeiseen.

Riikka, kiitti:) nuorin pelaa b-junnujen 1.divaria ja toinen naisten sm-sarjaa.

 
21/11/10 23:56 , Blogger Hedya kirjoitti...

Alimman kuvan vasemmanpuoleisen tytön mekko, onko sulla tietoa mistä se on ostettu ? Näyttää superkivalta !

Oon niin kateellinen sulle kun osaat ommella törkeän hienoja mekkoja yms. Voisitko lähettää puolet osaamisestasi minulle ? :)

 
22/11/10 08:07 , Blogger Casey kirjoitti...

Hedya, hmm. se on vissiin espanjasta reilu vuosi sitten. Niin ja kiitoksia :)!

 
22/11/10 11:23 , Anonymous battery kirjoitti...

Onko sun hiukset värjätty vai ihan luonnostaan noin ihanan väriset? :) jos niin millä värillä. Ne on täydellisen väriset!

 
22/11/10 16:17 , Blogger Casey kirjoitti...

battery, mä oon värjäilly kyllä hiuksiani ja joskus ne on ollu ihan mustatkin. Nyt aletaan liikkua tosi lähellä mun omaa väriä. Mutta värjäys tuo siihen "syvyyttä" ja hieman tummuutta :) pienemmän siskon hiukset on varmasti sen väriset mitkä mulla olisi ilman värjäystä!

 
22/11/10 16:49 , Blogger MillaS kirjoitti...

Voi moro pi..empsan hiuksia. taas mä päivittelen.
Tai no kaikkien teidän, ehkä voin päivitellä sun omia enemmän sit sen "kuurin" jälkeen :D
ps.oonki mussalossa la-ti tällä viikolla!

 
22/11/10 19:07 , Anonymous battery kirjoitti...

okei :) värjäätkö aina kampaajalla vai jollain kaupan värillä? kerro ihmeessä jos on kaupanväri :DD

 
22/11/10 19:12 , Blogger Casey kirjoitti...

MillaS, voit ihmetellä mun viiksiä sit. La ehkä jotain häppeningiä. Otan yhteyttä sun ipodii revontuli!

battery, en ole ikinä värjänny kampaajalla:D (käyny siellä viimeksi muutenkin seiskaluokalla). Mutta valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen silti, nimittäin mun kaupan väri tulee aina ruotsista:D Tälläkin hetkellä 2 pakettia varastossa :) kuulostaa ehkä hassulta, mutta Hennesin True brown-color on ehdoton!!

 
22/11/10 22:19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tosi nätisti oot pukeutunut! :) Ihana mekko!!

 
22/11/10 22:36 , Blogger Ansku kirjoitti...

Ootte kauniita! Ihanat hiukset molemmilla, voi apua sentää. Mistä noi sun saappaat on? :)

 
22/11/10 23:32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oliko sun poikaystävä myös tuolla juhlissa? :)

 
23/11/10 06:34 , Blogger Casey kirjoitti...

Sanna-Mari, kiitti:)

AnsQ, jeij,kiitos:)! Saappaat on viime vuonna Espanjasta!

Anonyymi, ei ollu tällä kertaa,sillä oli muuta menoa:)

 
23/11/10 17:40 , Blogger Jules kirjoitti...

Lovely ♥

Could u please tell me where u got these beautiful earings from??? They are great ♥

xoxo

 
23/11/10 19:14 , Blogger Casey kirjoitti...

Jules, thanks <3! earings are from Glitter :)

 
24/11/10 14:46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Missä paikassa juhlat olivat? Näyttää kivalta (:

 
24/11/10 15:04 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, Kotkan Kärkisaaressa:) mä tykkään kans siitä,kesällä vielä parempi kun se on niin meren äärellä!

 
1/12/10 00:47 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

aijaa,onko oma väris siis ruskee? entä siskos, kun sillä on noin vaaleat hiukset enkä oo nähny ikinä sillä näissä blogis kuvissa tyvikasvun häivääkään... ? :D en oikeestaa tiiä minkä väriset olin aatellu teillä oikeesti olevan:D

 
1/12/10 08:28 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, mulla oli syntyessä mustat, keskimmäisellä siskolla valkoset ja pienimmällä mustat:D Mulla on vaalentunu ja tummentunu välillä ja nyt on tommonen keskiruskea (vähän tummempi kuin pienimmällä siskolla) ja Sapella (keskimmäisellä) on edelleen sama vitivalkonen tukka :D ei sillä kai mitään juurikasvua edes tule vaikka joskus niin väittääkin :) Eli se on aina ollu blondi ja minä tumma!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu