Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Just wondering...

11/18/2010

Just wondering...

Mun on pitäny jo keväästä asti hankkia mustat umpinaiset korkkarit, mutta jotenkin oon lykännyt sitä mukamas jonkun tärkeämmän ostoksen takia. Ainakin 5 tilaisuutta on mennyt ohitse pohtiessa, että voikun nyt olisi ne mustat peruskorkkarit. Nyt viimeistään pikkujoulukauden alla ne on ehkä syytä hankkia ja ainoa pulma on enää ostaako kiilto(teko)nahkaiset vai mattamokat?
Nuo aleksin kengät on mulla huomiseen asti varauksessa, niiden puolelle ollaan näillä näkymin kääntymässä, tuo pohja nimittäin tuntuu suht tukevalta jääkelejä ajatellen...

Mielipiteitä?

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , ,

10 kommenttia:

18/11/10 22:59 , Blogger iinap kirjoitti...

joo ehdottomasti nuo mokkaset, niillä on kuitenkin joku juju vaikka peruskorkkarit onkin:)

löysin muuten blogisi eilen ja aion seurailla jatkossakin! keep up the good work:)

 
18/11/10 23:06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ota ehdottomasti noi aleksi 13!! mulla on samat ja on ihan super hyvät jalassa. se pohja tekee vielä sen että voi pistää jalkaan vähä liukkaammallakin kelillä, eikä kaadu keskelle toria :D näin mulle ei oo koskaan siis käynyt.. haha

 
18/11/10 23:15 , Blogger Maria kirjoitti...

tykkään enemmän noista mokkasista. ja tuo pohjaki näyttää siltä ettei tarvi liukastella ennen ku pääsee ees juhliin sisään :-D

 
19/11/10 07:12 , Blogger Riikka kirjoitti...

Mä ostaisin ennemmin kiiltonahkaiset, mutta näistä vaihtoehdoista noi toiset näyttää ehkä vähän paremmilta ja tukevammilta, varsinkin kun Nellyn kengistä oon kuullut paljon negatiivista :S

 
19/11/10 08:37 , Blogger Casey kirjoitti...

iinap, kiva että tänne löytää uusiakin lukijoita:)!jeij.

Anonyymi, haha:D hyvä tietää,talsin ne jalassa toissapäivänä siellä kaupassa ja tuntuivat kyllä istuvan mun jalkaankin:)

MARIA, aivan,eiköhän ne haeta kotiin!

Riikka, mä en ole koskaan tilanu nellyltä,joten kiitti vinkistä. Eipä tuo hintakaan nyt voi mitään laatua taata. Asokselta löytyis muutamat vastaavat ja vähän arvokkaammat,mutta jotenkin on kiva saada kokeilla kengät ensin:)

 
19/11/10 09:33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kattelin noita Aleksin kenkiä beigeinä siellä.. Ihanat ja ei yhtään liukkaat!


-Ondessa

 
19/11/10 14:44 , Blogger Jannina kirjoitti...

Mokkaset ehdottomasti! eksyin toissapäivänä blogiisi, selasin koko yön kaikkia sun ihania mekko-tekeleitä yms, oijoi<3 loistava blogi!

 
19/11/10 16:34 , Blogger Ulriikka kirjoitti...

Oon myös kokeillut noita Aleksin korkkareita mutta jotenkin ne tuntuivat lonksuvan jalassa, ei vaan sattunut sopivaa 39 kokoa minulle niistä. Harmi :( mutta ehdottomasti nuo Aleksin kengät ostaisin!
Itseasiassa laitoin juuri omaan blogiini myös postauksen mustista korkkareista, taisin mennä sekaisin Zarassa tms... :D

 
19/11/10 21:57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hennesin netissä on tosi kivannäköisiä mokkapupseja :)

 
19/11/10 22:40 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, ne hennesin omat oli tosi huonot jalassa, kun kokeilin niitä liikkeessä joku aika sitten :/ sitä paitsi hain ne aleksin kengät ja sain vielä 20% alennustakin :P

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu