Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lacedress

12/10/2010

Lacedress

Hrrr. ulkona niin jäätävä tuuli ettei siellä kyennyt asua kuvailemaan, joten muutama surkeahko sisäkuva. Ai että se nappaa kun ei saa kunnon kuvia. Näkyypähän noissa sentään tuo pitsimekko päällä, mitäs tykkäätte? :)

Näin tyytyväinen mä oon ilmeisesti siihen :D
Äsken tehtiin taas pitkästä aikaa sushia, aijaijai on se vaan niin parasta ruokaa! Tänään piti käydä vähän jouluostoksilla, mutta se vähän jäi. Huomenna uusi yritys:) Hauskaa viikonloppua!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

19 kommenttia:

10/12/10 21:32 , Blogger Ansku kirjoitti...

Toi mekko on niiiin kiva! tykkään pitkähihaisuudesta ja siitä, että ne hihat on eri matskua kuin muu mekko. <:

 
10/12/10 21:44 , Blogger Emilia kirjoitti...

ihana toi mekko :)

 
10/12/10 22:12 , Blogger Kata kirjoitti...

Aivan superihana toi sun tyytyväisyyskuva :D

Asu on ihanan naisellinen ja jotenkin astetta hienostuneempi. Tykkäilen kovasti :)

 
10/12/10 22:17 , Blogger Nelli N. kirjoitti...

Upee asu ja oot kyllä ihan mielettömän kaunis!! :)

 
10/12/10 22:21 , Blogger Irina kirjoitti...

wau toi mekko! tykkäilen hihoista tosi paljon=)

 
10/12/10 22:49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Taisin nähdä sinut tänään ruuhkaisessa 7A ratikassa. :)

 
11/12/10 02:33 , Blogger Hanna kirjoitti...

Aivan ihana mekko ja asu muutenkin! <3____<3

 
11/12/10 11:51 , Blogger Sanni kirjoitti...

vau, tuo mekko on ihan mielettömän kaunis ♥ sun blogi on noussut muutenkin yheksi mun lemppareista - jatka samaan malliin :-)!

 
11/12/10 15:17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tykkään tosta viimesestä kuvasta ! kaunis asu :)

 
11/12/10 15:53 , Blogger Lizette kirjoitti...

Wow, what a gorgeous outfit. That dress is absolutely stunning :)
Kisses from Madrid,
Lizette

 
11/12/10 16:23 , Anonymous jenni kirjoitti...

oioi ihana on! Mistäs laukku on peräisin ?:)

 
11/12/10 16:42 , Blogger Heini ja Virve kirjoitti...

Ihana mekko! Ja rakastan tota sun hammaskoruu joka aina välillä pilkahtaa ku hymyilet!:D //Heini

 
11/12/10 19:22 , Blogger Nina kirjoitti...

On se kaunis mekko!

Ja oot oikeessa - sushi on parasta ruokaa ;)

 
11/12/10 21:50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Löysin sun blogisi tässä pari viikkoa sitten ja olin heti ihan rakastunut <3 oon oikeesti niiiin iloinen, että Suomesta löytyy sinunlaisesti inspiroiva, lahjakas ja persoonallisen tyylin omaava bloggaaja! Et oikeesti usko, kuinka paljon oot mullekin antanut innostusta paneutua pukeutumiseen. :) Eli paljonpaljon kiitoksia tästä blogista ja jatka todellakin samaa rataa!

 
12/12/10 00:25 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, jei,kiitti:>

Emilia, kiitti:)

Kata, :DD haha.kiitoksia <3

Nelly, voi kiitos:)

Irina, jee,kiitti:)!

Anonyymi, voipi olla:) oli aikamoisen ahdasta!

Hanna, kiitos:)

Sanni, ihana kuulla:) kiitti!

Anonyymi, kiitti:)

Lizette, thanks dear <3!

jenni, kiitti:> laukku on Dubaista reilu vuosi sitten!

Heini ja Virve, kiitti! mä en edes ikinä tajuu että mulla vieläki se hampaassa on:D (10 vuotta ollu jo)

Nina, kiitos:) sushi on niin mmmm<3

Anonyymi, jestas miten ihana kommentti:D kiitoksia paljon <3

 
12/12/10 18:32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

vaikka toi mekko on tosi hieno, ni joku tossa toteutuksessa mättää. Toi oli vissii verhokangasta? Nii ni mun silmään toi näyttää päälle kietastulta pöytäliinalta :D

 
12/12/10 22:43 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :D no sitähän se onkin! Mä käytän tosi paljon sisustuskankaita "vääriin tarkoituksiin" ehkä just siks että niistä saa jotain mun mielestä mielenkiintoisempaa. Mä nimenomaan tässä tykkäilen siltä että se näyttää pöytäliinalta:D mutta mielipiteet on mielipiteitä:)

 
13/12/10 13:54 , Blogger satu kirjoitti...

ensimmäisenä tuli mieleen että olet tilannut yhen ihanan vintage-tyylisen mekon Chapnlle -verkkokaupasta - unohdin ihan kokonaan että olet tehnyt tämän itse (vaikka vastahan luin kyseisen postauksen!) :D

eli todella onnistunut minun mielestäni. valkoinen pitsimekko olisi helppo muokata erilaisilla asusteilla mielen ja oman tyylin mukaan, vaikka rokahtavammaksikin! ^^

satu/

hyvinkulutettupaiva.blogspot.com

 
18/12/10 15:15 , Blogger Elina kirjoitti...

Kaunis hattu sulla! Itsekin olen etsinyt tuollaista.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu