Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

SO WHITE

1/09/2011

SO WHITE

Noniin tänään sain aikaiseksi kokeiltua, jotain pitkään päässä pyörinyttä asukokonaisuutta. Vaikka kokonaan valkoiset asut ovat myös minun mielestäni enemmän kesään kuuluvia juttuja niin kyllä ne toimivat myös talvella. Piristävät nimittäin kummasti kaikkien mustien vaatteiden keskellä. Valkoiset asut näyttävät olevan myös yksi kevään/kesän hiteistä ja tässä tuleekin muutama inspiskuva Vogue SS 2011 collectionista.
ulommaiset Celine, sisemmät Chloé
Tänään minä olin valkoisempi, kuin maa, joka oli muuttunut yöllä ruskeaksi märäksi mössöksi. Asu ja keli eivät siis ihan kohdanneet, sukat näyttävät tässä hurjan läpinäkyviltä ja valkoiset "tupakka"-housuni kaipaavat vähän vielä kavennusta lahkeista, mutta mitäs ootte mieltä? :)
Kameralta löytyy myös muita kuvia tältä päivältä, mutta palataan niihin myöhemmin. Nyt on luvassa hyvää ruokaa ja leffa-ilta IHANAN UUDEN ASUNNON KUNNIAKSI!!!! Eli me siis saatiin se JEEEEE, palataan siihenkin mahd. pian :)

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

9/1/11 20:49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Asu meni ihan nappiin, mutta mun silmät itkee verta noiden yhdyssanavirheiden kanssa..

 
9/1/11 22:34 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, no nyt täytyy kyllä sanoa, että kun äsken sen itse luin toiseen kertaan läpi niin itki myös mun silmät :D eli pahoitteluni ja kiitos :)

 
9/1/11 23:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

huhhuh tulee ihan mieleen yks nainen meiän koulusta jolla on JOKA PÄIVÄ elokuusta asti ollu kokovalkonen asu, siis ihan kaikki sen asuissa on valkosta....

 
10/1/11 16:00 , Anonymous mikeuu kirjoitti...

ei oo ihan parhaimmistoa, lisävärit ku tuo aina niin paljon sävyä siihen asuun tai sit mä oon vaan neuroottinen et mikä näyttää valkoselta ja toinen luonnonvalkoselta tai jopa keltaselta.

 
10/1/11 16:52 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :D no mä ihan tän yhden kerran nyt kokeilin,lupaan laittaa muitakin asuja tän kevään aika, eli ei hätää!

mikeuu, keltaisuus voi johtua myös noista parkkiksen valoista, mutta jokatapauksessa muakin yleensä häiritsee ne sävyerot ja varsinkin mustassa!! Tässä ei kuitenkaan, tykkäilin ite, mut mielipide kysymyshän tämäkin on:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu