Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kevät-takki toivomuksia

3/13/2011

Kevät-takki toivomuksia

Mitä minä haluan kevät-takilta: vaaleaa väriä, minimalistisuutta (unohdetaan jo ne miljoonat taskut, nyöritykset, poletit ja muut hässäkät!), mahdollisesti materiaalien yhdistelyä, nahka detskuja. Tässä kaksi suhteellisen ihanaa vaihtoehtoa:
Zara 149e
Monki 45e?

En oikein tiedä pitäisikö ostaa takki Suomesta vai odotella sitä Barcelonan reissua, jos joku täällä tuntee olevansa hurja sää-guru niin saa vapaasti kertoa mulle onko passelia ostaa kevät-takki vasta pääsiäisenä, eli löytyykö sille käyttöä vielä sen jälkeen? Luulen itse, että löytyy. Lunta tulee sata varmana vielä toukokuussakin...
Ja tosiaan, löytyy mulla muutama erittäin käyttökelpoinen takki kaapistakin, joten en pakota itseäni ostamaan ellen totaalisesti ihastu nyt johonkin :)

Onko teillä jo kevät-takit hommattuna?

P.S. lähden mahd. huomenna laittamaan noita teidän laittamia kysymyksiä pakettiin. Kiitos jo etukäteen kaikille ahkerille kyselijöille!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

4 kommenttia:

13/3/11 15:22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

onko vestonomi-linjalla opiskelevat tyylikkäitä ihmisiä kuten sinä vai massaa? :D kerro sinun mielipiteesi :DD ihan mielenkiinnolla kysyn, että miten vaatealan opiskelijat pukeutuvat :D

 
13/3/11 18:05 , Blogger Katri kirjoitti...

Oh man, tuo Monkin takki on MIELETÖN :O Mun on pakko saada toi! Se vois sopia sulle tosi tosi tosi hyvin mut on toi Zarankin ihan jees :)

 
13/3/11 20:25 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :D mitä mä nyt tähän sanoisin. Täytyy ehkä sanoa, että koko meidän kulttuurialan puolella näkee kyllä todella monenlaisia tyylejä, tosi erikoisiakin. Jotkut niistä ovat tosi inspiroivia ja toiset taas vähemmän mun makuun. Mutta kyllä sinne joukkoon mahtuu niitäkin, jotka mä lasken ns. massaksi :) Ei siinä ole mitään pahaa, toiset ei halua erottua vaatteilla, eikä luovuus ei välttämättä näy aina ulospäin niiden kautta. Mutta jos vertaa kahden eri koulun oppilaita niin kyllä ruokalassa huomaa missä istuu metropolian kulttuuriala ja missä laurean opiskelijat, ainakin näin mun vinkkelistä!

Katri, mä kokeilin sitä eilen ja Teemukin sanoi, että hyvältä näyttää:) harkinta-listalla siis täälläkin :) Mun mielestä ton Zaran takin hinta on suht suolainen...

 
15/3/11 13:44 , Blogger rölli kirjoitti...

kiitos mullle toi zaran!!! hittoku sitä ei löydy mistäääään :( joten jos joku tekee näkö hvaintoja niin ilmotusta tulemaan ;)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu