Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

VASTAUKSIA PART 1.

3/16/2011

VASTAUKSIA PART 1.

Koti/Asuminen/Matkustaminen

Minne maahan olet suunnitellut matkaavasi seuraavaksi?
Espanjaan olen lähdössä pääsiäisenä, sen jälkeen en tiedä. Joku kaukomatka voisi tulla kyseeseen!

Missä kaikkialla olet asunut?
Kotkassa, Turussa, Tikkurilassa muutaman kerran eri kämpissä, Norjassa Sogndalissa, Ruotsissa Falkenbergissä ja Vallilassa.
Missä haluaisit asua sitten kun olet valmistunut?
Tää on mysteeri mulle itsellenikin, ehkä se ratkeaa pian. Jos Suomeen jään niin pääkaupunkiseudun tuntumassa, Porvoo on mun salainen unelmakaupunki!

Mikä on paras asia nykyisessä asunnossasi? Entä huonoin asia? Mitä muuttaisit?
Paras asia tällä hetkellä on hyvä ja tarpeeksi tilava keittiö SEKÄ VAATEHUONE ja parveke. Huonoin se, ettei ole erillistä makuuhuonetta, eli semmoisen rakentaisin ja samalla vähän neliöitä ja säilytystilaa lisää!

Millä muulla paikkakunnalla Suomessa haluisit asua?
Kyllä tää pääkaupunkiseutu kelpaa, ei Porvoossa tai Turussakaan vikaa ole. Tärkeintä, että pysytään meren äärellä!

Paljonko sun asunnon vuokra on?
n.650e
Missä päin asut?
Tikkurilassa

Parisuhde/Perhe/Ystävät
Kinasteletteko/riitelettekö poikaystäväsi kanssa usein?
Kinastellaanko, leikkimielisesti joo ja tosi tyhmiä pikku juttuja päivittäin esim. mitä syödään. Riidelläänkö, ei, joskus tosi harvoin, sanotaan kerran pari vuoteen!

Ketä perheeseesi kuluu?
Minä, Teemu, Äiti, Iskä, Siskot 21v ja 16 v. ja pikku Duo-koira 1v.
Onko sulla ja sun poikakaverilla ollu isoja kriisejä? että oisitte meinannu vaikka erota?
Ei ole ollut ikinä, eli kertaakaan ei olla oltu eroamassa. Ehkä kerran ollut joku isompi riita, mutta sekään ei kestänyt päivää pidempään.

Ootteko päättänyt jo hääpäivän, vai oletteko "vain kihloissa" tällä hetkellä?
Ei olla päätetty päivää, mutta ei myöskään olla ”vain kihloissa”. Naimisiin ollaan menossa, ehkä suhteellisen piankin, mutta ajankohtaa ei vielä tiedetä.
Aiotko suunnitella oman hääpuvun?
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä, kyllä!

Minkälainen on sun unelmien häämekko?
Mä en vielä tiedä, todennäköisesti sen tulen tekemään sitten itselleni. Mutta eiköhän se ole joku vähän erikoisempi. Tykkään tällä hetkellä origamilaskoksista, höyhenistä ja tylleistä, mutta ei sitä tiedä tuleeko noista mitään olemaan siinä puvussa!

Tuleeko sun poikaystävältä ikinä sanomista joihinkin sun asuihin? Tyyliin: "no etkai sä nyt tota aio laittaa?"
Ei oikeastaan, sen mielestä mulla on hieno tyyli ja tykkää yleensä enemmän mitä erikoisempia ne on!

:D Onko sun mielestä poikaystävällä ylipäätään sanavaltaa toisen pukeutumiseen?
En mä usko, että kenelläkään on (Nyt ei lasketa esim. työnantajia, jotka vaativat tietyn tyylistä pukeutumista). Mun mielestä jokaisen pitää olla niin varma omasta tyylistä, ettei siihen kellään ole sanomista :)

Meettekö kirkossa vai maistraatissa naimisiin?
Kirkossa ja toivottavasti Pyhtään kivikirkossa <3
Onko sulla melko selvät suunnitelmat sun häiden osalta?
Onhan mulla jo jotain ideoita yms. tiettyjä juttuja mitä ehdottomasti haluan, mutta en ole vielä niin pitkälle ehtinyt, että mulla mitään kunnon suunnitelmaa olisi.

Osaatko jo aatella millanen puku ois kiva itelles sinne?
Olen mä jotain ajatellut, pitäisi muutamia häälehtiä ostaa ja alkaa paremmin tutkimaan tämän hetken tarjontaa ja malleja, jos löytyisi lisää inspiraatiota!

Aijotko ommella sen ite?
Kyllä!

Miten Teemu on suhtautunu tähän blogiin?
Ihan hyvin, välillä se suosittelee pitämään pientä taukoa!

Onko sulla paljon kavereita? entä ystäviä?
Mä en niitä määrällisesti kauheasti mieti, mutta on niitä tarpeeksi! Ehkä täältä pääkaupunkiseudulta olisi kiva saada lisää ystäviä tai saada joku vanhoista ystävistä muuttamaan tänne!
Miten läheinen oot perhees ja sisarustes kanssa?
Me ollaan tosi läheisiä ja soitellaan melkein päivittäin. Vanhemman siskon kanssa meillä on paljon yhteisiä ystäviä ja poikaystävät on keskenään hyviä kavereita, joten aikaa tulee vietettyä yhdessä suhteellisen paljon.

Ruoka

Mitä ruokaa inhoot ja mitä rakastat yli kaiken?
Inhoan kaikkia sianliharuokia näin kärjistettynä ja sitten pizzaa, hamppareita ja ranskiksia eli roskaruokaa.

Laitat ilmeisesti aika paljon ruokaa, lähdetkö yleensä kokkailuun terveys- vai nautintopohjalta?
Vähän molemmista, sillä kaikki mun lemppariruoat on aika terveellisiä, monien mielestä ehkä superterveellisiä. Mulle semmoisia herkutteluruokia on erilaiset pastat ja juusto-jutut, joita teen sitten ehkä kerran viikkoon.

Mitä ruokaa laitat eniten? miksi?
Kalaa ja erilaisia salaatteja ja ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että ne on niin parhaita!

Syötkö aina vain nälkään, vai oletko kova napostelemaan esim. tylsyyteen?
Hahaa, oon pahimpia tunnesyöjiä ikinä! Napostelen stressiin ehkä kaikista eniten. Sitten kun asiat luistaa hyvin ja on paljon kivaa tekemistä niin saatan jopa unohtaa syödä.

Herkutteletko paljon?
Miten sen nyt ottaa, oon todennu, että kun syön palan suklaata päivässä niin vältyn yleensä överimätöiltä. Kerran tai kaksi viikkoon syön ehkä jotain enemmän. Totaaliset herkkulakot ei mulle sovi, joten mielellään syön hyvällä omalla tunnolla kohtuullisesti, kuin kituutan pitkään ja sitten syön älyttömästi.
Mitä juot yleensä baarissa?
SHOTTEJA, lähinnä fisuja,salmiakkia yms.!
Entä ennen baaria?
SHOTTEJA edelleen! Joskus jotain kossubatteria yms. että pysyn hereillä! Mutta en tykkää kaljasta/siideristä yms. oikeastaan ollenkaan, enkä myöskään jaksa kauheasti juoda mitään ja shotit on hyviä.

Oisko sulla jotain hyvää drinkki-ohjetta, kerta osaat laittaa ruokaakin?
No Piña Coladaa tehtiin viime kesänä ja se oli kyllä hyvää! Laitettiin maitoa, jotain halpaa malibu kopiota ja ananasmehua ja jäitä! Samoin itse tehty sangria on hyvää, ohjeita löytyy varmaan netistä.

Onko sulla jotain outoja juttuja joita tykkäät syödä (esim joku yhdistelmä), mutta muiden mielestä se on oksettava?
Noo aika monet vierastaa sitä että laitan suolaisiin ruokiin yleensä mausteeksi myös sokeria/siirappia. Ja yleensäkin tuo makeaa&suolaista on joillekin vieras kombo. Ennen söin lihapullien kanssa AINA mansikkahilloa :D

Miten oot innostunu kokkailusta?
En oikein tiedä, oon aina viihtyny keittiössä! Oon innostunu ehkä lisää, kun ihmiset on kehunu mun ruokia ja oon huomannu olevani ihan hyvä kokki :D
Mitä vinkkejä tähän, jotain hyviä reseptejä, jotka ois helppoja, hyviä ja suht halpojakin?
Super halpoja ruokia esim. vispi/marja puuro, erilaiset uunipuurot, pinaattipannari, munakkaat, kasvisosekeitot, tomaattikeitto ja mun mielestä tosi hyviä :D Sitten kannattaa huomata että esim. kanafileet on vähintään yhtä kalliita kuin lohi ja esim. karitsan paahtopaisti!

Voisitko kertoo enemmän sun sushin tekemisestä käytännössä?
Mä oon aatellu tehdä tästä videota, se ehkä sopii?

Lempiruokasi?
Sushi ja iskän savulohi

Kauneus/Terveys/Liikunta


Minkälaiset on sun elämäntavat, kun oot noin terve ja kaunis?
Aika normaalit kai, syön suht terveellisesti ja liikunkin. En polta, juo kahvia, enkä paljon alkoholiakaan, enkä syö ”paskaa” niin eiköhän noi pääsyyt ole terveyteen!

Miten esim. syöt, liikut?
Suhteellisen terveellisesti kai, mutta ihan siitä syystä, että tykkään terveellisestä ruoasta! Yritän liikkua, joka päivä edes vähäsen. Joskus tulee vapaapäivä tai useita sellaisia, jos on kiirettä/väsymystä.
Onko sulla jotain "kauneus/terveys-vikkiä"?
Syö tarpeeksi usein, sopivia annoksia, mahd. paljon tuoretta ruokaa. Nuku hyvät yö unet, liiku ja vältä pikkupaheita esim. tupakkaa, alkoa, kahvia ja roskaruokaa. Ainiin juo vettä ja rasvaa iho, joka päivä!

Onko sulla hyvä itsetunto?
On se useammiten ihan hyvä, joskus tulee niitä lehmän häntiä milloin näyttää ihan paskalta ja on huono fiilis omasta kropasta/tekemisistä.

Pidätkö itseäsi kauniina?
En mitenkään yleisesti ajattele olevani kaunis. Tulen iloiseksi, jos omasta mielestäni joku asuni/kampaukseni/meikkini on kaunis/onnistunut joku päivä

Oletko ikinä harkinnut mitään muuta hiusväriä? Esim. blondia?
En ole :D punaista enkä blondia halua. Tällä hetkellä olen tyytyväinen omaan luonnolliseen ruskeansävyyn!

Oon ymmärtänyt, että sulla on aika hyvä itsetunto ja -luottamus. Osaatko antaa hyviä vinkkejä sen buustaamiseen? :)
Kyllä sitä voi ihan itseään mielessä miksei ääneenkin kehua, jos on tehnyt jotain hienoa tai onnistunut jossain tai vain yksinkertaisesti näyttää omasta mielestään hyvältä! Sitten jos kehuminen tuntuu hassulta, niin itsensä palkitseminenkin on omanlaista kehumista! Itse kehun aina välillä lenkillä itseäni, miten hyvä olen jos jaksan juosta koko matkan loppuun asti. Kotona otan sitten esim. palan suklaata super tyytyväisenä :D

Käytätkö kynsilakkaa?
Jos jaksan ja ehdin laittaa!

Mikä on sun lemppariväri tällä hetkellä?
Pinkki, valkoinen, musta ja oranssi!

Minkä merkin kynsilakkoja suosittelet?
Äh, tähän en osaa vastaa, koska en ole itsekään löytänyt todella hyvää. Eli vinkkejä saa heittää!

Ootko käyny nenäleikkauksessa, sun nenä on oudon mallinen ?
:DDDDDDDDDD mä nauroin tälle niin kauan! Vastaus: en ole, mutta lapsena lensin päin puupölkkyä ja mun nenä meni sen takia vinoon ja jäi sille tiellä. Jos suoraan edestä katsoo niin se kääntyy vähän toiseen suuntaan ja toinen sierain on pienempi. Haha!

Ootko valkassu hampaita ?
En ole varsinaisesti missään hammaslääkärissä, ellei tuota pepsodent white hammastahnaa lasketa ja joskus aikoinaan muutamaa valkaisuliuskaa jenkeistä?

Kuinka usein harrastat liikuntaa ja mitä liikuntaa harrastat?
3-7 x viikossa. Lenkkeilen, käyn salilla, teen pilatesta jne. Haluisin löytää kivan uuden harrastuksen, esim. joku tanssi kiinnostaisi :)

Paljon on sun vyötärön ympärys?
Jaahas, viime mittojen otossa koulussa se oli jotain päälle 60, sanotaan n.63-64cm

Montako kertaa viikossa urheilet?
3-7 x miten ehtii ja jaksaa…

Miten urheilet?
Juoksemalla, salilla käyden, kotona teen pilatesta.

Kuinka usein käyt kampaajalla vai leikkaatko ite? Millä hiusvärillä värjäät?
En käy kampaajalla oikeastaan ikinä :D eli leikkaan itse. Viimeksi värjäsin Hennesin true brown värillä, se on mun vakkariväri ja paras!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

7 kommenttia:

16/3/11 23:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Nars nailpolish are really good, it lasts almost one week whithout chipping.

 
17/3/11 12:19 , Blogger rölli kirjoitti...

....porvoo unelma, okei vaihetaan vaikka heti :D okei onhan tää kaunis ja kiva kaupunki ainakin kesäsin :)

 
17/3/11 13:29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moikka!:) Allekirjotan muuten noi sun terveyteen ja ravintoon liittyvät mielipiteet, mut mun korvaan särähti laskit kahvin paheeks ja "paskaks" elimistölle. Kahvilla on nimittäin tutkitusti terveydelle enemmän hyödyllisiä kun haitallisia vaikutuksia.Tietysti kohtuudella käytettynä siis :) http://kiloklubi.fi/artikkelit/Onko-kahvi-terveysjuomaa/952/ Että ite juon 1-3 kuppia kahvia päivässä rasvattoman maidon kanssa ja koen sen hyvänä lisänä omassa ruokavaliossani. Että kahvi ei oo elimistölle samanlaista kuraa kun noi hampparit yms epäterveellinen josta mainitsit. Mutta ei muuta kun aamen ja hyvää kevättä sinne! :)

 
17/3/11 16:27 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, thanks for the tip!Maybe i should give it a try

ROSA, haha :D no eihän se mikään miljoonakaupunki ole. Mut mun mielestä myös hyvin kaunis, meren rannalla ja ihanteellinen ehkä asua pienempien lasten kanssa vertaa hki-keskusta.

Anonyymi, :) tuo kahvi kuului osastoon kauneus-vinkki, nimittäin ainakin kaikki kahvinjuoja ystäväni sanovat sen kellastuttavan hampaita! Muista vaikutuksista mulla ei ole paljon hajua, koska en sitä tosiaan juo :)

 
19/3/11 19:22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hahaha kahvi on todettu lukuisissa tutkimuksissa hyvin terveysvaikutteiseksi. Googletapa vähän. Ja aika moni ruoka-aine värjää hampaita...

 
19/3/11 20:39 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, hahaha kyllä mä tiedän sen vaikututteista. Kaikki on periaatteessa kohtuudella terveellistä ja ok, mutta mä nyt ehkä puhuin siitä ettei sitä kannata lipitellä montaa kuppia. Myös monet mun kahvia juovat ystävät toivovat etteivät joisi kahvia niin paljon/ollenkaa ja valittavat juuri tuosta värjäämisestä. Tää oli vaan mun pointti asiaan, sillä koen että elän terveellisemmin ilman miljoonaa kahvikupillista päivässä. ja vielä eihän sitä kahvia voi edes laittaa alkon ja tupakan vierelle, olen pahoillani että ne on edes samassa lauseessa.

 
20/3/11 17:54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sushi-video olisi tosi jees, sopii paremmin kuin hyvin:)!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu