Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

SKY BLUE

7/08/2011

SKY BLUE

Varmaankin kesän eka aleostos tulee tässä ja vasta tässä. Nämä shortsit olivat jääneet vähän unholaan, mutta tänään kiskoin ne ekaa kertaa jalkaan, mutten varmasti viimeistä. Mangon 12 euron trikooshortsit olivat nimittäin super mukavat päällä ja ihan kivoiltahan ne näyttää ainakin meikäläisen silmään...
Mitäs te tykkäätte?
Nyt pitäs tehdä päätöstä lähteäkö huomenna töiden jälkeen Kotkaan vai ei. Mun säkällä Kotkassa tulee vettä ja pääkaupunkiseudulla paistaa. Joku sääguru voisi siis helppiä minua nyt!

xoxo
Casey


Tunnisteet: , ,

5 kommenttia:

8/7/11 22:07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

täydelliset! minkä kokoiset nuo sinun ovat :)?

 
8/7/11 22:50 , Blogger Katja kirjoitti...

ihanan siniset! ja hyvin välittyy kuvistakin. Joskus tuntuu, että kamera vääristää värit...
ps. korostaa kivasti rusketusta, olen kade. Olen ihan valkoinen :P

 
8/7/11 23:51 , Blogger Miffa kirjoitti...

Yhyy minäkin ihastuin noihin olin kamalan pettynyt, kun eivät istuneet lainkaan. Toiset oli ihan liian pienet ja seuraavat pussitti tosi typerästi. Höh, oon niin rakastunut tohon siniseen!

 
10/7/11 16:19 , Blogger Ansku kirjoitti...

Oo, oikein sievät<3

 
11/7/11 16:43 , Blogger Susanna kirjoitti...

Ihanat! Ei uskoisi, että ne on TRIKOOshortsit.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu