Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Trenssetter

3/15/2010

Trenssetter

Terrve. Mä en ole hirveesti hehkuttanut ketää julkkiksia yms mun tyyli-ikoneiksi. Mut tää nainen ei petä mua lähestulkoon ikinä. Joku maanläheisyys, huolittelemattomuus ja rempseys on se mikä mua tässä viehättää. Iki-ihana Alexa Chung! Joten lätkästään heti alkuun päivän inspiskuvat:

Tän naisen lisäksi tää bloggari on noussut vastikään mun supersuosikiksi:
Molemmat yhdistäneet ihanat vaaleat trenssit ihaniin kiilakorkoihin. Vastaavanlaiset kengät on mun reissun ostoslistalla numerolla yksi. Eniten miellyttää nuo vaaleat yksilöt:) Trenssi multa löytyy, 4vuotta vanha, kerran käytetty, muistaakseni 8eurolla ostettu alesta. Vedin sen tänään niskaan ja tältä näytti:
Tänään oli taaas iiiiihana ilma <3
Kantelen tota pikkusalkkua, jotta mun a3 paprut pysyis suorassa:D
Sisäasusta on muutama itselaukaisukuva, kuvaaja poistui nimittäin kesken kuvausten:
Kokeilin uusia raitasukkiksia, ne saa paikan mun pilkkusukkisten rinnalla ehdottomasti:)
Taisin iteki revetä jo tolle kyykkimiselle

Tämmöistä tänään, mitä tykkäilitte asusta?:) Entä trenssi, iskeekö vanha takki vielä? taitaa olla vähän rutussa ullakkomajailun jälkeen + yksi nappi hukassa, mutta?

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

16 kommenttia:

15/3/10 20:11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

IHANA ASU ! rakastuin toho paitaa ! mist se on ostettu ?

 
15/3/10 20:35 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kiitti:)kirpparilta ostettu eurolla vai kahdella:D

 
15/3/10 21:08 , Blogger Janni kirjoitti...

Mä ajattelin et oisin löytäny Tukholmasta jotkut tollaset kivat kiilakorot mut ei ollu oikee mitää :/ tai sit ne oli niitä kantapäästä avoimia malleja. Pitää vissii käydä hakemas kans se kahen paketti noita sukkiksia! Näyttää kivoille :)

 
15/3/10 21:22 , Anonymous Tupu kirjoitti...

Sekä asu, että tressi iskee kyllä :) Mäki oon nyt kevään oottelun myötä innostunu vaaleistä väreistä, varsinkin vaalea harmaa ja beige on mun hankintalistan värivalinnoissa ihan ykkösiä.

 
15/3/10 21:29 , Blogger Casey kirjoitti...

Janni, en mäkään kaupoista oo löytänyt,mut nettikaupoissa on ollu jotain ihan mukavia.toivon et reissulta löydän.muuten pistän tilauksen menee.ja sukkikset on huiput!suosittelen:)

Tupu, kiitti:) mulla vaaleanharmaa ja beige kuuluu ympärivuoden lemppariväreihin.Ne on niin helppoja yhdistää:)

 
15/3/10 21:39 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä noi sukkikset on ostettu?:) tosi kivan näköset

 
15/3/10 21:42 , Blogger Casey kirjoitti...

Annii, hennesiltä:) kiitti!

 
15/3/10 22:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mikä on ton blogin osote jota hehkuttelit, taisin itekin kiinnostua!

 
15/3/10 22:11 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, linkki pitäis löytyä ton kuva alta Stylescrapbook:)

 
15/3/10 22:46 , Anonymous JamieLove kirjoitti...

Trenssi, oi trenssi jotain niin ihanaa! omani oottelee värjäämistä hiekan sävyiseksi kun kirpparilta ostin ja se on nyt valkoinen ;S vähän liian arka väri mun käyttöön :D ja kiilakorot = rakkautta <3 tykkäään niin paljon sun tyylistä, ja blogista of course!

 
15/3/10 23:07 , Blogger Casey kirjoitti...

JamieLove, kiitos <3 :)

 
16/3/10 12:06 , Blogger maaya kirjoitti...

Trenssit on niin upeita, toi sunkin!
Itellä on vaan niin kummallinen yläkroppa ettei mikää kokeilema trenssi oo vielä istunu kunnolla. :D
Harmittaa kun tykkään niistä niin kovasti :(

 
16/3/10 13:34 , Blogger Casey kirjoitti...

maaya, niin on:) mä voisin kyl haluta uuden ja "siistimmän". Mullaki toi näyttää vähän ahtaalta, ku tungin jakun sinne alle ettei palellu:D

 
16/3/10 18:06 , Anonymous lilliss kirjoitti...

Ihana asu! Tykkäilen :)

 
16/3/10 18:06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi, että kun on Alexa Chung laihtunut, toivottavasti ei ole ihan sairaudeksi mennyt ;(

 
16/3/10 18:28 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, totta jalat on aika hurjan näköiset.

lilliss, kiitti:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu