Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

H&M party season

10/03/2010

H&M party season

Syksyn/talven juhlakauden kamppeita alkaa tursuta jo kauppojen valikoimissa ja mä päätin kerätä pikku kollaasin Hennesin tarjonnasta. Hyvin harvoin ostan juhla/biletys vaatteita, koska ne on niitä jotka tykkään tehdä itse. Näissäkin on jotain kivoja idiksiä uusiin tuotoksiin. Jos mä tänä syksynä innostuin hiukan väreistä ja nimenomaan punaisesta, niin pakko kyllä sanoa että myös uudenlainen vihreä kaiken armyn jälkeen näyttää aika freshiltä! Hauskin juttuhan tässä on että loppu kesästä sain äitilä tismalleen tuon värisen vihreän kankaan ja arveltiin yhdessä sen olevan jossain vaiheessa taas trendikäs:) Varotuksen sanana siis reddress kääntyy todennäköisesti greendressiksi!

Muita kauden suosikki juttuja näissä ovat erilaiset "solmu" rakenteet mekoissa, pallomaiset helmet koristeina, höyheniltä näyttävät kangasrimpsut, vedokset, hapsut ja  vastapainona pelkistetyt yksinkertaiset mallit.

Mitäs te tykkäätte? Onko pikkujoulut yms. vielä liian kaukana?

ps. mulla ei oo mitään käsitystä miten oon jo ollu 1½ tuntia hereillä. Saavuin nimittäin tossa 04.00 kotiin, hohhoh oli aika rankka ilta/yö. No voi olla että väsy tulee kohta, mutta onneksi sunnuntait on kivoja löhöilypäiviä :)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

3 kommenttia:

3/10/10 10:28 , Blogger Jenna kirjoitti...

Mä olin aika pettynyt hm:n juhlavalikoimaan :/ en löytänyt sieltä oikeen mitään kivaa! Onneksi on vielä aikaa pikkujouluihin.

 
3/10/10 10:56 , Blogger maaya kirjoitti...

Mä tykästyin erityisesti tuohon sun kollaasissa oikealla olevaan vihreään mekkoon. Siinä on kivoja kerrostuksia ja erityisesti miellyttää tuo että toinen olkapää on jätetty paljaaksi.
Vihreä on ollut lempivärinä jo pitkän aikaan ja oonkin odotellut, että koska se tulis taas muotiin muutenkin kuin army-hengessä. Ilmeisesti nyt on sen aika :)

 
3/10/10 13:23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Meillä pikkujoulut on jo marraskuussa että sais pikkuhiljaa jo miettiä asua. Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu