Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Cableknit

9/28/2010

Cableknit

Mä tiedän mä tiedän, piti laittaa niitä juhlakuvia, mut ei vaan nyt tullut laitettua. Ehkä vielä myöhemmin tänään. Nyt päivän asua, oli järkyttävän kylmä ja kääriydyin hyvin tiukasti mun kaulaliinaan. Muutenkin tuntui että flunssa pukkaa takaisin ja kasvot näyttivät kalpeilta. Jokatapauksessa kävin teemun kaapilla aamulla ja löysin ihanan pitkän kaapelineuleen <3 jalkaan pistin lukion ekalla ostetut converset, olin jo unohtanut miten helppoa niillä on tossutella.





Mitäs tykkäsitte neuleesta? Pitäisköhän piilottaa omaan kaappiin :D

Muuten, löysin jo sopivan farkkutakin tuunattavaksi.Tänään hain lampaankarvajäljitelmää eurokankaasta vaivaisella 6 euron metrihinnalla. Kangas näyttää turhan vaalealta kuvassa, eikä nyppylämäisyys oikein pääse esiin. Kuvataan se sitten valmiina paremmin, pääsen hommiin heti kun tikkivuori suostuu löytämään tiensä mun luo :)

Tunnisteet: , , ,

10 kommenttia:

28/9/10 19:26 , Blogger mon-A-mie ♥ kirjoitti...

Like the Style.

xoxo

 
28/9/10 19:54 , Blogger Peaches kirjoitti...

Piilota vaan omaan kaappiin ;) Ihanan lämpösen näkönen!

 
28/9/10 20:59 , Blogger Nina kirjoitti...

Nappaa vaan omaan kaappiin! Osaatko sanoo mistä se on peräsin ja paljon maksaa? :-)

 
28/9/10 21:01 , Blogger Ansku kirjoitti...

Aivan ihana neule. Teemulla näyttäis olevan vähintään yhtä kivoja vaatteita mitä sulla : D

 
28/9/10 21:02 , Blogger Kata kirjoitti...

Voi ei aivan upea neule! Oon ettiny tollasta jonkun sata vuotta eikä tullu mieleen tsekata miesten vaatekaupoista :P

 
28/9/10 21:47 , Blogger Casey kirjoitti...

monA.mie ♥, thanks <3

Peaches, :)) pitää vissiin niin tehdä. kiitti:)

Nina, joo! taitaa olla asokselta joku vuos takaperin.

AnsQ, :D mä oon sen kaapilla kyllä vähän väliä.kiitos:)

Kata, :)kiitti! Mä käyn melkein aina miestenosastotkin läpi.Toi on asokselta esim. Ja just miehille normaalipituiset neuleet on meille naisille sopivia oversize neuleita!

 
28/9/10 21:48 , Blogger Laura K kirjoitti...

Asukokonaisuus toimii, HYPE!

http://www.larakoo.blogspot.com/

 
28/9/10 21:57 , Blogger Ulriikka kirjoitti...

Ehdottomasti omaan kaappiin! ;)

 
29/9/10 00:31 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

sul on kyllä mieletön tyyli : )

 
29/9/10 18:05 , Blogger emmi kirjoitti...

oi mite ihana neule! sopii hyvin noiden conversejen kanssa :-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu