Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Jeans&Clothes

9/30/2010

Jeans&Clothes

Onkohan ne parhaita päiviä jolloin saa 100 toivomusta ja voi makailla sohvalla odotellen smoothieta jne. NO ON! Tänään on ollu lisäksi mahtava sää, taas kerran! Mä juoksin aamulla lenkin ja tein vielä lihaskunnot päälle. Sitten käytiin keskustassa syömässä ja pyörimässä aurinkoisessa säässä :) Nyt odottelen kuumaa teetä, muttä sitä ennen kuvia ja uusia juttuja.
Uusista jutuista yhdet pääsivät jo käyttöön. Blue jeansien metsästys on ollu aikamoisen työntakana mutta viimein tärppäsi! Kampituspäivien farkkualet saivat minut heltymään kun juuri minun jalkoihin sopivasti sujahtavat housut löytyi. Yleensä mun vaatteet ei jaa mielipiteitä teemun ja mun välillä mutta nyt jakoi. Mitäs te ootte mieltä?












Muita uusia juttuja tulee tässä:

Äitiltä sain kaksi huppuhattua ja hanskat söpöillä helmikoristeilla. Helmikoristeet kutkuttelee muutenkin, mm. ihana neule helmillä kelpaisi tänne päin!

Bluejeansit siis JC:stä, josta saa muuten vielä sunnuntaihin asti 25% kaikista farkuista!
Ja sitten se lämmin ja musta. aiai, tähän sitä nyt sitten päädyttiin. Takin metsästys talvelle ohi ja jc:stä tämäkin paksupörrökasa lähti mukaan :)
Viimeisenä eilinen kirpparilöytö. Inkahenkinen cropattu huppuneule 2 eurolla.
Kaiken tän sekamelskan jälkeen, mitäs tykkäsitte?:) Mä oon niin onnellinen että mun takin metsästys on ohi! Ensi viikolla oon ehkä vieläkin onnellisimpi sillä klikkailin kotiin vielä jotakin, mutta palataan siihen myöhemmin. Nyt teen ja telkkarin pariin!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , ,

9 kommenttia:

30/9/10 21:19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minkä merkkiset ja malliset nuo farkut ovat? :)

 
30/9/10 21:21 , Blogger Janni kirjoitti...

Mä ostin saman jättitakin JC:stä muutama viikko sitten :) Se on IHANA!! En malta odottaa, että saan sen päälle. Siinä ei varmasti ainakaan ihan heti pitäisi tulla kylmä!

 
1/10/10 09:35 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, malli on superskinny ja vähän korkeempi vyötärö. Merkki tais olla crocker?! mä en oikee kato merkkejä:D

Janni, toi on niin ihana kyllä:) Tilasin jo yhden toisen mut sai lähteä koska tarvittiin nimenomaan lämpöinen ja sitähän toi on!

 
1/10/10 12:09 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

musta noi farkut ei kyllä ehkä sovi sun jalkaa, ensinnäki ne näyttää iha liian kireiltä ! pystytsä ees istuu noilla? tai jotenki ne sen kireyden takia saa sut näyttää pyöreemmältä ku ne kirstää nii paljo. pari kokoo isomapana vois olla kivat =)

 
1/10/10 15:53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä noi sin kengät ovatkaan?:)

 
1/10/10 15:55 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, se on totta että ne on aika kireet näin aluks, mutta liian monet kerrat oon todennu et ois pitän ottaa pienemmät kun on kyse joustavasta farkkukankaasta.Nyt otin ihan myyjän opastuksella koon joka meni mutkitta päälle, mutta on hyvä myös parin käytön jälkeen. Ekan päivän aikana housut löysty jo merkittävästi eli saa nähdä mitä ne on parin kerran jälkeen:)

 
1/10/10 16:15 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, Rizzosta:)

 
2/10/10 00:23 , Blogger Ansku kirjoitti...

Siis mitä. Eikö teemu tykännyt noista farkuista vai :o Just hyvät ne mun mielestä on:)

 
20/10/10 13:59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Where did you buy the biege cardigan?! It's gorgeous!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu