Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Moment like this

2/06/2011

Moment like this

Mulla on ollut vähän erilainen viikonloppu. Eräs asia pysäytti kaikki muut mun mielestä, joten bloginkin kirjoittaminen on ollut kaukana mielestäni. Mulle kaksi läheistä ihmistä joutui pahaan autokolariin, mutta molemmat ovat onneksi nyt kunnossa. Viime yö meni pitkäksi, mutta oli se sen arvoista. Tänään on tullut pohdittua, miten tyhmiä asioita sitä miettiikään tai stressaa, kun pitäisi oikeasti nauttia elämästä. Minulla on nimittäin kaikki asiat paremmin kuin hyvin.
Tänään olen jättänyt kaikki suunnitellut koulutyöt yms. tekemättä. Heräsin rakkaimman vierestä, kävin lenkillä rentoutumassa, kokkasin hyvää ruokaa koko perheelle ja nyt jatkan koti-iltaa telkkarin ääressä hyvän jälkkärin kera. Tällä hetkellä en vaan voisi olla yhtään onnellisempi <3

Ensi viikolla on Ystävänpäivä ja olen aina vähän mollannut koko sydänhössötystä. Tällä kertaa muistan ystäviäni varmasti, tehkää tekin niin :)

xoxo
Asteetta tunteellisempi Casey

Tunnisteet: , ,

12 kommenttia:

6/2/11 19:40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kamala juttu :/ voimia! Pitäis itekin välillä pysähtyä miettimään asioita ja olla tyytyväinen siitä mitä on :)

 
6/2/11 19:49 , Blogger Emma kirjoitti...

Vuoden lopussa eräät mulle tuntemattomat, mutta kuitenkin parille mun läheiselle hyvinkin tärkeät ystävät joutu kolariin ja yks jopa kuoli. Se pysäytti myös mun elämän ja pisti miettimään asioita - kyllähän siinä jotkut arvot heitti härän pyllyä!

Tsemppiä kuitenkin sulle, onneks sun kavereille ei käynyt niin pahasti:)

 
6/2/11 20:23 , Anonymous mariiy kirjoitti...

harmi että pitää aina sattua jotai pahaa ennen ku pysähtyy ajattelee miten hyvin asiat oikeasti ovat:E Mut hullun söpö kuva susta ja sun poikaystävästä ! Tulee hirmu hyvä mieli ku kattoo tota ja ikävä omaa rakasta<3

 
6/2/11 20:41 , Blogger Ansku kirjoitti...

Ihana postaus :-) Hyvä, että kaikki on kunnossa nyt. Mulleki tulee välillä tollasia "heräämisiä", et älyy kuin okei kaikki on.

 
6/2/11 20:50 , Blogger Ada kirjoitti...

Hui kamala, onneksi ei mitään hyvin vakavaa tapahtunut! Elämää ei kyllä pidä ottaa liian itsestäänselvyytenä, oot oikeessa!

 
6/2/11 21:09 , Blogger Riikka kirjoitti...

Tollanen kyllä pysäyttää, muistan kuinka kamalaa oli kun oma pikkuveli ajoi kolarin, oli ihan hirveää odottaa sairaalassa lääkäriltä tietoa että miten pahasti kävi. Onneksi selvittiin sillon pelkällä säikähdyksellä. Pitäisi useammin muistaa olla onnellinen kaikista pienistä asioista :)

 
6/2/11 22:02 , Blogger Hanna ja Anni kirjoitti...

voimia sinne ! usein läheisten merkityksen tajuaa todella vasta sitten, kun meinaa jonkun menettää. hyvä ettei kuitenkaan käynyt pahemmin.

 
6/2/11 22:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mulla tuli ihan kyyneliä silmiin, kun luin tän postauksen. Pitää tosiaan muistaa arvostaa sitä, miten hyvin itellä loppujen lopuksi asiat on. ps. Pitää viel sanoa, et vaikutat tosi suloiselta tytöltä, ja tästä blogista on tullut yksi mun lemppareista! :)

 
6/2/11 22:17 , Blogger anma kirjoitti...

Voi Casey :) kaikesta huolimatta ihana postaus ja pisti ajatukset rullaamaan ja loppu hymyilytti :)

 
6/2/11 23:29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tää avasi niin mun silmät, kiitos siitä! <3

 
7/2/11 11:34 , Blogger satu kirjoitti...

Olen sun kanssa ihan samaa mieltä, ja kuten aiemmat kommentoijatkin jo sanoivat niin
"you never miss the water until it's gone" :,)

Arvostetaan elämän pieniä iloja & huomioidaan lähellä olevat ihmiset, se on jo paljon. Turha oikeastaan tuntea syyllisyyttä siitä että välillä "turhista" asioista murehtii ja kiukuttelee, me ollaan kuitenkin vain ihmisiä ..naisia! ;) ♥

 
7/2/11 13:11 , Blogger Miss M kirjoitti...

Asiaa, välillä sitä joutuu tosissaan pysähtymään miettimään mikä oikeasti on tärkeää. Aurinkoista viikkoa :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu