Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Two great trips ahead!

2/04/2011

Two great trips ahead!

Tsadaa, ei enää lomakuumeilu, ainakaan niin paljon. Kahden päivän sisään tuli buukattua kaksikin matkaa! Ensin hiihtolomalla Köpikseen ja Etelä-Ruotsiin hengailemaan ja pääsiäiseksi minnekkäs muualle, kuin iki-ihanaan Espanjaan. Tällä kertaa vuorossa taas Barcelona, joka on kyllä huikeiden huikeus! Ja nyt sitten niitä senttejä venyttämään!
Kaikissa paikoissa olen kyllä vieraillut ainakin kerran, mutta jos jollain on jotain mielettömiä vinkkejä niin saa kyllä antaa :) Erityisesti tuo Köpis on mulle vähän vieraampi paikka, eli jos on jotain megashoppailu paikkoja, mitä ei kannata ohittaa niin kertokaahan minulle. Pienenä kulinaristina myös kahvila/ravintola vinkit kelpaa mainiosti :)

Tunnisteet: ,

7 kommenttia:

4/2/11 12:00 , Blogger Jenna kirjoitti...

Vitsi, mä oon kyllä niin kateellinen! Haluan taas jonnekin reissuun. Varsinkin Barcelona kuulostaa ihanalta:)

 
4/2/11 14:10 , Blogger Riikka kirjoitti...

Mä ihastuin Barcelonaan viime kesänä, pakko päästä pian uusiksi :)

 
4/2/11 14:17 , Blogger Jenni kirjoitti...

Kuulostaa tosi kivalle! :) Varsinkin Barcelona :)

http://ddiamantee.blogspot.com/

 
4/2/11 19:01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Köpiksessä käydessäni käyn aina Field'sissä(pienen metromatkan päässä köpiksen keskustasta).Paljon kauppoja joita ei löydy Köpiksen keskustasta! Keskustassa on todella paljon kauppoja pääkadun varrella ja ehdottomasti kannattaa käydä Sostrene Grenes-nimisessä hauskassa kaupassa, jossa kaikki on laitettu esille puulaatikoihin :)

 
5/2/11 20:44 , Blogger lintu kirjoitti...

Hih mikä sattuma, molemmat matkataan Etelä-Ruotsiin samoihin aikoihin! Tosin mä menen ihan vain Göteborgiin, en Malmöön asti kuitenkaan!:)

Ja Barcelonaakin luultavasti luvassa kesällä, et mä tulen sitten kysymään sulta parhaat Barca-vinkit:D

 
6/2/11 00:27 , Blogger Casey kirjoitti...

Jenna, Mullakin pitkään ollut hurja lomakuume, mutta nyt pitäisi helpottaa :) ja barca on kyllä mahtava!!

Salla, aijaa:) espanja on kyllä ihana pääsiäisen aikaan, niiden pääsiäisparaatit yms. on kyllä ihan näkemisen arvoisia :) en muista nyt ulkoa mitään erikoisia shoppailu paikkoja, mutta siinä pääkadulla yms keskusaukiolla on kaikki perinteiset, samoin rannassa on se joku ostoskeskus. Olen kuullut paljon myös erilaisista outleteistä, pitänee ottaa selvää ennen matkaa ja voisi ehkä sitten jotain postaustakin kehitellä...

Riikka, mä oon niin rakastunu koko espanjaan, että pitäisi melkein kerran vuoteen sinne päästä (näin on kyllä viimeiset 6 vuotta melkein mennyt:D). Barcelonan reissut on mulla olleet harmittavan lyhyitä, vain muutaman päivän, mutta nyt saa melkein viikon koluta paikkoja :)

Jenni, :) näin on,jaksaisi vain odottaa nyt!

Anonyymi, :) okei, kuulostaa kivalta.pitää vähän tehdä tutkimusta ennen reissua, että tietää sitten minne suunnille lähtee :)

lintu, no niin mä vähän muistelinkin, että sä oot kanssa reissaamassa sinne :) me tosiaan jäädään serkun kanssa sinne malmön suunnille, kun muki siellä nykyään asustelee. Puhuttiin kyllä jo, että göteborgissa ja varsinkin sen lähellä olisi pari kauppaa/outlettiä, jotka kyllä olisivat tsekkaamisen arvoisia! Ja barca vinkit sitten heti pääsiäisen jälkeen tänne, se on vaan huippu, kaikin puolin :)

 
6/2/11 11:21 , Blogger BeAtta kirjoitti...

Very cool blog. You have really great style ! ;)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu