Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Karman laki

3/24/2011

Karman laki

Silloin, kun on päättänyt, että nyt voisi palkita itsensä jollakin niin eiköhän kaikki ole sitä vastaan :D Eikö täällä maailmassa muka saisi itseään hemmotella! A. Olisin ostanut mustat siistit housut zarasta, no kolmesta mallista siitä ei tietysti ollut kokoa mikä oli mun lemppari B. Kauan odotetut Weekdayn kevät kengät olivat saapuneet myymälöihin. NO keneltäköhän tippu kolmekutoset jalasta....

 C. Mä en edes löytänyt mitään mitä olisin halunut ostaa, vaikka viime viikolla tuntui, että siellä oli vaikka mitä :D taino oli nämä leokengät ihan söötit!

 + D. MARTTI ON VAARASSA PUDOTA IDOLSISTA. Tänään se veti mun yhen ikuisuuslemppari biiseistä ja nyt ois kyllä ihmisten syytä äänestää se jatkoon!

Muutenkin Dishwalla on yksi mun lempparibändeistä, ollut jo ihan ylä-asteelta asti!





xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

24/3/11 21:10 , Blogger Lotta kirjoitti...

Mulle kävi viikko sitten samalla tavalla. Olin päättäny palkita itseni rankan lukemisen jälkeen ja marssin päättäväisin mielin Mulberrylle ja mulla oli kolme eri vaihtoehtoa mitä haluaisin. No kaikki oli loppuun myyty! Just sillon kun ei oo varma ostaisko nii niitä on ja sit kun on satavarma niin ne on loppu. Niin epäreilua. :D

 
24/3/11 22:54 , Blogger Riikka kirjoitti...

Noi weekdayn kengät on tosi kivat, harmi vaan etten lähiaikoina pääse niitä sinne sovittelemaan :S

 
25/3/11 07:53 , Blogger Netta kirjoitti...

Martti on kyllä paras! Varmasti jotain kepulipeliä, ettei muka päässyt jatkoon suoraan... Ihania kenkuleita :)

 
25/3/11 12:18 , Blogger Hanilodesign kirjoitti...

Tiedän tunteen, itku meinaa päästä joka kerta kun edes löytää 36 kokoiset mieleiset kengät ja sitten laittaa jalkaan niin ne tippuvat jalasta!!

 
27/3/11 21:34 , Blogger Marianna kirjoitti...

Tiedän niin tunteen! Itselläkin 35 jalka ja todella harvat 36:set on sopivia. Ja maailmassa olis niin paljon ihania kenkiä (mutta miksi niistä niin vähän tehdään oikees koossa)!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu