Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

LOCA LOCA LOCA

4/04/2011

LOCA LOCA LOCA

Jihhuu, eka työpäivä takana ja fiilikset on ihan hyvät! Jännitti kyllä vähän eilen, että miten menee jne. mutta ekasta päivästä selvittiin kunnialla :) Sen verran paljastan, että oon nyt ekaa kertaa vaateliikkeessä töissä (mikä on ehkä vähän outoa?) ja odotan innolla kaikkea. Vaikkakin siitä puhutaankin ettei se mitään herkkuduunia ole :D Mulle se on kaikkien niitten toimistoduunien (Pankki asiakasrekisterin/lainojen kanssa puuhastelu, Teliasonera vuokrajohtojen reititys jne.) jälkeen suurta rakkautta!
Mutta palataan vielä hetkeksi lauantai-illan tunnelmiin ja kaverin synttäreihin, päällä oli tosiaan tällaista (vika kerta toi jakku PROMISE).
Ja tuunatut nahkashortsit. Piti laittaa se uusi splited sleeves -paita, mutta tyydyin perustoppiin mikä oli hyvä ratkaisu sillä tuli hiukan kuuma taas tanssiessa!
Sitten tätä vähän rankempaa osastoa (synttäreille piti pukeutua ja oli aurinkolasi pakko (KESÄ TULEE!))
Mun oli pakko olla Tuksu kun kaikki kaverit on melkein blondeja ja oon aina ainut tummahius siellä seassa.
Mun ja siskon leipoma kakku ja synttärisankari eli lady gaga!!
Vaihdoin baariin lähtiessä tuon Tukiaistukan tuohon olkihattuun.
Kotimatkalla sitten heitin valtavassa kaaressa selkäplätsit suoraa jäävesilätäkköön. Eihän siinä voinut muuta kuin nauraa ja makoilla selällään, kun tilanne oli suhteellisen koominen. Hullu ilta/yö ja aiheeseen täydellinen biisi! SHAKIRA, i love you!


xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

9 kommenttia:

4/4/11 22:44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Täällää taas ollaan työskennelty myyjänä aina ja haaveillaan toimistoduuneista!!! Mitään ei vaan löydy =(

 
4/4/11 22:51 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Miks vaateliikkeessä oleminen ei ois herkkuu?:o

 
4/4/11 22:53 , Blogger Mischel double W kirjoitti...

i love the color of your blazer! <3

http://mischeldoublew.blogspot.com/

 
4/4/11 23:13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aiotko kertoa tästä sun työpaikasta vielä tarkemmin (niin kuin esimerkiksi MIKÄ SE ON? :D), kuten aiemmin vähän lupailit? :D

 
5/4/11 09:04 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :D näinhän se menee, mä taas halusin ehdottomasti pois sieltä konttorista!

Anonyymi, en mä tiedä onko :D mut ainakin mun kaikki kaverit jotka on ollu niin sanoo ettei ole :D

Mischell double W, thanks <3

Anonyymi, hahaa :D ehkä mä voisin, tää alkaa olla jo vähän ärsyttävää vai mitä :)

 
5/4/11 12:23 , Blogger Ansku kirjoitti...

JUU on ärsyttäväää, kerro! :D

 
5/4/11 12:50 , Blogger Milla kirjoitti...

ihana asu! :) ja hei onnea uuteen työpaikkaan! :) munkin täytyy sanoo, että vaateliikkeessä työskenleminen kuulostaa ainakin unelmien täyttymykseltä, ois kiva tietää miten asia oikeesti on :)

 
5/4/11 16:02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

minuu alkaa jo vähän ärsyttämää toi sun kauneus... miten oot tehny ittestäs noin kauniin??

 
5/4/11 16:30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kysy miks sun kaverit ei oo tykänny olla:D Ku oon ite suunnitellu hakevani vaateliikkeeseen niin kiinnostaa että miks se ois paskaa niinkun jotkut sanoo.. :D:D Ja kerro sit omia kokemuksia!!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu