Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

FRIDAY

5/06/2011

FRIDAY

Mun pää on lyö tällä hetkellä niin tyhjää, kuten varmasti otsikon luovuudestakin näkee. Pitkä työpäivä ja sen perään kevyt kympin lenkki siskon kanssa. On se kumma juttu, kun oot eka kaheksan tuntia juossu myymälässä rappuja ylös alas ja sit lenkillä alkaa viime metreillä takapuoli kramppaamaan. Mä oon finaalissa, nyt suihku ja sänkyy. Aamulla yllätys yllätys töihin, mun vapaat tulee sit syyskuussa. Ai niin ei tuukaa, kun koulu alkaa. Jesss, no tässä perjantain asu:
Huomenna töiden jälkeen Kotkaan! Pitäähän sitän äitiä lähteä katsomaan :)
Mahtavat viikonloput kaikille, pekka pouta luvannu hyvät kelit joten grillailkaa & nauttikaa tekin auringosta, hyvästä ruoasta, ystävistä yms.!
xoxo
Casey


Tunnisteet:

7 kommenttia:

6/5/11 22:03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Millanen sun työasu muuten on? Onko teillä kaikilla myyjillä samanlaiset "univormut" vai itse valittuja liikkeen vaatteita? :D

 
6/5/11 22:16 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :D no meillähän on tietty uniformut. Tummansininen jakkupuku levee lahkeisilla housuilla (eli kaikki mun lempparit yhessä?). Pienin koko oli tietty 36, joten meikäläinen on aivan mahtavan edustavan näköinen joka päivä :D t-paidan sain itse pienentää ja 6 sentin poiston jälkeen se näytti jo joltain muulta kuin yöppäriltä. Jotain kai kertoo se, että sisko purskahti nauruun, kun tuli kattomaan mua töihin :D

 
7/5/11 07:55 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hahahha, ei oo totta. :D Kuvaa työvaatteista ehdottomasti tänne!

 
7/5/11 11:35 , Blogger Sirpale kirjoitti...

Raitapaitahan on aivan ihana, pitänee hankkia myös itselle:)

 
7/5/11 12:08 , Blogger Hanilodesign kirjoitti...

Tosi kiva tuo raitapaita ja muutenkin tosi raikas asu! :)

 
10/5/11 23:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moikka! Ihan pakko kysyä, kun mä olen metsästänyt tuota Antti Asplundin valkoista ristiä lahjaksi, mutta osaisitkohan kertoa missä niitä Helsingissä myydään? Katselin Asplundin nettisivuilla niitä myös, mutta en uskaltanut oikein tilata, kun ei ollut maksusta ym mitään tietoa. :)

 
11/5/11 08:14 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, mun oma taitaa olla ostettu helsinki 10:stä ja siellä oon niitä muutenki nähny :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu