Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

feels like christmas

7/18/2011

feels like christmas

EI OO JÄRKEE EI OO JÄRKEE!! mun on pakko lotota tällä viikolla sillä nyt tuntuu olevan kaikki taivaankappaleen paikallaan ja onni mun puolella, korjaan meidän puolella. Tänään sai Teemu tietää päässeensä kouluun ja itkuhan multa tuli :D olin niin onnellinen. Kaiken ilon vastapainoksi onnistuin kyllä huitomaan mallinuken käden suoraan päin mun huulia, hampaat melkein läpi ja nyt kiva mustelma komeilee tossa suupielessä. Sekään ei tällä hetkellä haittaa yhtään mä oon vaan yhtä hymyä (mustelmahymyä)!

toivottavasti teillä on ollu yhtä ihana maanantai, nyt jaksaa ainakin painaa loppuviikon töitä!

ps. tukka värjätty, vähän tummempi, mutta tykkään jooo!
xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

6 kommenttia:

19/7/11 01:42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihania kuvia, toi hame on niin kiva!! Hienoa ja onnea teemulle!! :) mitäs se lähtee lukemaan?

 
19/7/11 20:47 , Blogger Integraatioryhmä 2015 kirjoitti...

voi miten kiva :) onnitteluja sinne! voi apua noita sun silmiäs, ihanat

http://sillysugarednuts.blogspot.com/

 
19/7/11 21:07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Paljon paljon onnea Teemulle!! Ei ole mikään helppo homma! Jo se yhen päivän fiilis on jo niin mahtava, että se on kaiken uurastuksen arvoinen :D

 
20/7/11 08:14 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kiitoksia kiitoksia :) oikikseen se meni!

Jossu, :D heh, kiitoksia!

Anonyymi, kiitoksia :) näinhän se menee, vaikka vieläkin on huikea fiilis itellää kun on nähnyt niin läheltä mitä se oikein vaatii...

 
20/7/11 22:04 , Blogger heidi kirjoitti...

pakko tulla sanomaan et sun tyyli on aivan ihana! (:

 
20/7/11 22:14 , Blogger Emilia kirjoitti...

Tosi kiva toi asu! Toi paidan syvään uurrettu selkämys on tosi kiva! :)

www.smilewithyoureyes-blog.blogspot.com

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu