Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kevät tule jo!

1/18/2010

Kevät tule jo!

Kevät sais mun puolesta jo tulla, olen nimittäin valmis! hah. kiertelin tänään siskon kanssa keskustassa ja katselin, kun jokaisen putiikin ikkunaan ripusteltiin kevään mallistoja. Miten käsittämättömän ihanan vaaleaa oli joka puolella ( ja minä ostin tietty mustaa?!). Mutta niin siis, ekana epämääräistä asukuvaa ja raitahuivikuvaa...


DIY huivin lisäksi, Bershkan bikerjacket, DIY turkisliivi ja GT:n oversize neule

Sit kuten sanoin ostin sitä iänikuista mustaa, mut mä sain joululahjaksi lahjakorttia Vilaan ja en oikeen sieltä muuta osaa ostaa kun basickamaa. Eli mustat legginsit ja musta pitkä toppi lähtivät mukaan.

Ja sitten kävin sovittelemassa sitä GT:n jakkua... Harmaa oli ihan kiva, mut mulla on jo jersey harmaa ja se on _ihana_ joten tän nähtyäni en miettinyt enää hetkeäkään...



Juuri oikean sävyinen nude ja vielä ihanampaa matskua kuin se toinen. Tää sopii sitä paitsi paremmin käyttöön myös vyön kanssa takkimekkona, joita kevään catwalkeilla pursusi joka tuutista. Eli mun kevät saa tulla, että voin vetää tän niskaan <3 Vai mitä sanotte?

Nyt kouluhommia,palaillaan
Casey

P.S. pahoillani kuvien hämäryydestä, mun kuvamuokkausohjelma päätti irtisanoa itseni ja kämpän parhaat valaistukset menivät viikonlopun juhlinnassa rikki :D haha joten näillä mennään

Tunnisteet: , ,

4 kommenttia:

18/1/10 21:06 , Blogger Sara kirjoitti...

Törkeen kiva toi jakku! Ja ps tosi kiva tää sun blogi :) Vasta löysin!

 
18/1/10 21:29 , Blogger Casey kirjoitti...

kiitos sara:) miten sujuu lappeenrannas?

 
18/1/10 23:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana jakku! maksoiko paljon?

 
18/1/10 23:21 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, hintaa oli 29.90 mut sain vähän alea koska toinen olkatoppaus oli irronnut...onneks sen kiinnitys on lastenleikkiä:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu