Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

The Luovutus

2/26/2010

The Luovutus

Helou, vielä ehtii nopeasti päivittämään teille muutamat kuvat ennen Suomen pelin alkua!
Joskus pyydeltiin juttuja meikeistä/ihonhoidosta.Joten kuvasin aamulla mun päivittäiset ihonhoitojutut joita on huikeesti, sekä muutamat tärkeimmät meikit:) Mitään kunnon meikkipostausta en ainakaan ihan heti ole väsäämässä.
Mutta elikkäs,mun jokainen aamu alkaa ja jokainen ilta päättyy näillä:
Korvaamattomat ja ainoat kasvojen ihonhoitotuotteet  mulla on Nivean Sensitive Skinin kasvovesi ja voide. Joskus innostun tekemään kasvonaamioita yms mut näillä mennään!
Meikkikuvaan pääsi mun perusmeikin osat:
1.Kaksipuolinen peitevoide Dermosil, mustiensilmänalusten pelastaja
2. Vaalea nuden värinen kynä, silmä kulmiin että näyttäisin edes jotenkin heränneeltä
3. Kulmaväripaletti Wet´n´wild, ei varmaan mikään parhain merkki yms mut tää vaan toimii. Heivasin kulmakynät jo aikoja sitten. Käytän tätä myös luomivärin tapaan "syventämään katsetta" :D
4. ja 5. Maxfactor hoitaa mun ihon, eli miracle touch meikkivoide ja aurinkopuuteri

Päällä tänään oli kaapin pohjalta löytyneet pappas tyyliset-shortsit, jotka unohdin omistavani. Nää löyty viime kesänän Tampereen kirppiskierrokselta. Takki myös unohdettu ja uudelleen löydetty (Zara 06).
Sovittelin ajankuluksi ennen Kotkaan lähtöä Zarassa muutamaa juttua:
Silkkistä kukkatunikaa, oli ihana päällä,mut taidan ootella reissuun:)
Ja sitten mustia pappastyylisiä housuja ja sain todeta sadannen kerran ettei tuo malli ole kai mua varten:D näytän varmaan 140 senttiseltä kääpiöltä.Mä luovutan.Haluisin kyllä jotkut mustat housut, ehkä jatkan niitten täydellisten chinojen etsintää sitten.


Nyt peliä katsomaan, joka ilmeisesti on pelattu jo ennenkun pääsen mukaan 3-0,EI HYVIN MEE. MÄ LUOVUTAN TÄNKIN SUHTEEN

Hauskaa viikonloppua kaikille:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu