Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Haaste kuvina

2/23/2010

Haaste kuvina

Aion tehdä tän monissa blogeissa pyörineen kuvahaasteen jo hetki sitten, mut en oo jaksanu etsiä kuvia tähän. Mutta tässä se tulee nyt:

A picture that makes your heart smile.
Varmaan vanhin kuva mun koneella,oisko 03, tää on vaan truetrue love  <3 BFF

A picture that describes how you’d like to spend every day
JUST SITÄ, asua siellä, puhua sitä, viettää feriaa joka päivä."oon niin espanjalainen":D

A picture of how you’d like the world to see you
Oon niin uranainen muka et sanon "kynä kädessä,trendiennusteen ja pantonekoodien välissä" eheh

A picture of you very drunk
Rannekkeet oli ja laiva keinu

A picture of you with someone you love
He's so cute

A picture that you had no idea was being taken
Niin joo oon toi bätmän

A picture of you when you were anything but happy
Olin syöny aivan liian monta donitsia ja luulin et tulee tsunami (thaimaa 07)
 
A picture of a time in your life that’s over, and you couldn’t be more thankful that it is.
Hippilook takkutukka väriloisto. Ei nyt niin paha mut en keksiny tähän mitään dramaattista, mut oon mä kyl onnellinen tästä:D

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t.
Voishan sitä vielä asua ulkomailla, Norja & Ruotsi 2009
A picture of you showing off a new haircut/color
Tähän ei kai muuta kun että silkkisuoristus ja ikuinen rakkaus

A picture of you being ridiculous
Oon niin jäätävän vakava aina ettei oo edes omalla naamalla otettua pelleilykuvaa

A picture of a time when everything was changing
Paras koristiimi ikinä ja vikat päättäjäiset

The most recent picture of you.

Palaan illalla muiden juttujen parissa,
xoxo
Casey

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu