Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Good day!

3/06/2010

Good day!

Tänään nähtiin mun päällä jotain tosi erilaista,ainakin mun omasta mielestä. Eli ihan vesiselvät farkut. Ei omat vaan siskon pari kokoa liian isot, joten ne jäi kivasti loose fitiksi! Tykkäilin itse tästä rento ei niin rento yhdistelmästä:

Sit sovitin hm.llä yhtä jakkua, mut kiduttelen vielä kaks viikkoa:D


Farkut siis  Bershkasta (sisko saa etsiä mulle tollaset omassa koossa sieltä espanjasta ellei tulevalta reissulta tartu mukaan,mut ois kyl syytä tarttua ja kaksin kappalein! Oon nimittäin innostunu varmaan ekaa kertaa elämässä housuista!)
Sit vähän asustekuvaa, jota en jaksa yleensä ottaa:D

lasit f21, sormukset h&m,kello aldo, valkoinen rannekoru bikbok,musta "stop racism" kai jostain torilta
Tää tyttö ei jaksan panostaa silmämeikkiin tänään, pienillä häivytyksillä mentiin.
Tein myös kirpparilta iiihanan yllärilöydön + vähän hämärän löydön:D
Pappashousut,lähes käyttämättömät,vajaa mittaisella puntilla, 2EUROA thänk jyy! ja sit noi lasit öhöm.siskon kommentit kuultiin jo:D mä tykkään, Lindexissä juuri tommoisia oli mustana!

Sit olis vielä pieni projekti taas mielessä,joten siihen vähän matskua kävin hakemassa:
En paljasta vielä mitä on tulossa,mutta jotain vihreetä kuten mun viimeiset fiilistelyt antaakin olettaa!

Nyt yritän vedellä jotain vaatetta niskaan, koska mut raahataan tänään kuulemma viihteelle:D palailen huomenissa.ainiin asukriisi osa 1038382 iski just.

Mahtavat lauantai illat kaikille!
xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

4 kommenttia:

7/3/10 10:23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

toi nahkatakki näyttää tosi kivalt!! mistä se on kotosin?

 
7/3/10 10:53 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, se on Bershkasta, ostin sen kun olin syksyllä Dubaissa:)

 
7/3/10 22:09 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

minne oot lähössä reissuun? :)

 
8/3/10 15:34 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kerron vasta h-hetkellä.Koska tätä salaisuutta on pidelty jo vuoden verran ja pidettävä edelleen.Äiti täyttää 50v ja ei tiedä mihin ollaan menossa.en halua että tieto menee sille vielä mitään kautta:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu