Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

A/W 2010/2011

7/31/2010

A/W 2010/2011

Olen aika hyvin vielä pitänyt pimennossa mun syyssuunnittelmia ostosten ja inspiraatioiden suhteen sillä kesä on maistunut aika hyvin minulle! Nyt kuitenkin lätkäsen pari kuvaa catwalkeilta, jotka olivat mulle mieleisiä. Laitan myöhemmin selkeämmän  postauksen mun lempi näytöksistä yms. Mutta nämä tuota huomenna koittavaa Espanjan matkaa varten. Syksyn uutuksia on nimittäin kaupat täynnä ja itse olen jo kalenterin taakse tehnyt pientä hankintalistaa, jota aletaan ruksimaan yli toivottavasti ensi viikon jälkeen!
Tiivistettynä mun syksyyn kuuluu nahkaa,turkista,höyheniä,pitsiä,mattaa,kiiltoa,metallia,mustaa,ruskeaa,hiekkaa,beigeä,harmaata,vaaleaa,cut-outteja,tupakkalahkeita,oversize neuleita,inka-vivahteita,valokuva/maalausprinttejä, nilkkureita ja pitkiä saappaita jne.
kuvat Style.com
Näin, onko teihin jo syksyvaatteiden himo iskenyt? Anteeksi niille jotka fiilistelee vielä kesää täysillä.Mä aion kyllä myös nauttia espanjan auringosta, mutta kaupoissa saan luvan kurkkia syksyn uutuuksia enkä alerekkejä:) Nyt viimeiseen meripäivä iltaan ja huomenna matkaan! En tiedä vielä postaus mahdollisuuksistani siellä mutta eiköhän minusta jotain kuulu:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

2 kommenttia:

31/7/10 23:59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

noi burberryn näytöksessä olleet kelsitakit on kyllä aivan upeita, sellasen kun saisi omaan vaatekaappiin...<33 Vissiin ainakin Lindexille taisi olla tulossa ihan suhteellisen hyvännäköinen kopio noista, joten sitä kai tulee metsästettyä kaupasta :D Samoin kaikki pitsijutut, nahkashortsit tarvittaisiin jo kipeästi vaatekaappiin ja sitten ainakin jotain kivoja sukkahousuja... Tää lista taitaa olla loputon, ja mitä edemmäs syksyyn päin mennään, niin se vain kasvaa :D

 
1/8/10 00:56 , Blogger Ansku kirjoitti...

En fiilistele kesää vaan just nimenomaa syksyä! Haluun alkaa käyttää vähän paksumpia vaatteita ja kerrospukeutuminenkin innostais :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu