Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Suomi - Espanja

8/12/2010

Suomi - Espanja

Tervehdys, eilen käytiin kavereiden/perheen kanssa katsomassa huippufutista Kotkassa, kun Suomen alle 21-vuotiaat pelasivat Espanjaa vastaan! Mun pelissä olleet vaatteet on ikuistettu mahtavasti, mutta haluan ne silti jakaa, nimittäin päällä on uusia tulokkaita:) Ennen peliä otettu on epämääräinen hiuspää kun aurinko häikäs ja pelin jälkeen olikin säkkipimeää:D
Neule on uusi (ja ehdoton lemppari!) Sferasta n.9e. Sopivan pituinen paksuinen sileäneulos <3

Muutamia kuviakin nappailin pelistä, joka siis päättyi 1-1. Upea suoritus suomipojilta:)
äiti,teemu ja minä, kaikki hyvin edustettuina
Jalassa oli muuten uudet puusandaalit! Ihanat jalassa ja kevyt koko pohjan mittainen 5cm korko tekee ihmeitä ryhdille ja itse asulle :)
Nyt unille, yritän huomenna saada ne loput ostokset:D Mulla on iso projekti menossa täällä Kotkassa, sillä teen suursiivousta/pientä sisustusremonttia porukoille ja se jatkuu taas aamulla. Nyt hyvää yötä:)!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

8 kommenttia:

13/8/10 10:28 , Blogger Kata kirjoitti...

Hitsi, Teemu ei oo yhtään huonon näköinen futariks. Oikeastaan komea kaveri! Ootte tosi hieno pari :)

Noi pyöräilyshortsit on aivan älyttömän ihanat! Varsinkin noin isoon neuleeseen yhdistettynä. Mun on nyt pakko mennä saalistamaan itsellenikin vastaavia pöksyjä, jos niitä mistään löytyy :D

 
13/8/10 10:38 , Blogger Casey kirjoitti...

Kata, :D jos tosta kuvasta siitä nyt saa komean niin hyvä juttu, ei vain.kiitos:)! Mä löysin myös uudestaan nuo pyöräilyshortsit. Ihanaa vielä että ne on vaaleat eikä iänikuiset mustat:)!

 
13/8/10 10:40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moikka!

Oliko Espanjassa vielä kesäalet menossa?

 
13/8/10 12:13 , Blogger Julia kirjoitti...

Love your blog! :-)Great style! :-)

 
13/8/10 17:05 , Blogger Riikka kirjoitti...

Ihana neule! Mä en tajua miten missasin kokonaan ton Sferan kun olin Barcelonassa. Näin niitä kyllä mutten kertaakaan eksynyt sisälle.

 
13/8/10 17:16 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, oli siellä jotain loppualeja. Itse ostin melkein kaikki tuotteet alesta, vaikken mitään superkesäistä ostanutkaan vaan lähinnä syksyyn sopivia:)

Julia, thanks:)

Riikka,kiitti:)Sfera on ensimmäisiä espanjapuljuja joista mä oon taas ostanu tavaraa aikoinaan:) Välillä siellä on ihan mammakamaa mutta joskus tekee kivoja löytöjä kuten tällä kertaa!

 
13/8/10 21:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hahha, sun äitis on mun köksän ja leivonnan opettaja:D

 
13/8/10 21:47 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi,:D aijaa, toivottavasti se ei oo liian tiukkis!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu