Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Traveling with two blonds

8/12/2010

Traveling with two blonds

Aika: 1.-8.2010
Paikka: Torremolinos, Espanja
Seura: sisko ja kaveri

Kuvat tulee jokseenkin aikajärjestyksessä ja niitä on aika lailla! Reissu oli kaikin puoli hieno. Aurinkoa riitti ihan mukavasti ja shoppailu saldo hymyilytti kaikkia muita paits mun vatsaa joka joutuu paastoamaan monia kuukausia. Ainoa miinus paikassa oli ettei sen yöelämä ainakaan meille auennut kovinkaan valoisasti.
Hotelli: Bajondillo, rantaan 100m keskustaan 600m
Lähirannat siis kadunylityksen päässä
10 vuotta sitten 12-vuotias kaisa seisoi samoilla portailla :)
10 vuotta sitten pelattiin myös minigolfia meidän hotellin alapuolella olevalla radalla!
Ranta oli täynnä katupuljuja ja keskustaan pääsi joko hissillä tai loivia pitkiä rappusia pitkin.
Keskustasta löytyi kaikki tutut espanjalaisputiikit ja monia muita.
Junalla pääsi kätevästi 1,5e hintaan Malagaan shoppailemaan
Reissun paras annos Malagan juna-asemalla 6,5e itse koottu wokkaussetti juomineen!
Aseman yhteydessä oli myös ostoskeskus
Multa kysytään usein miten mun perhe ja kaverit suhtautuu mun blogiin, tässä vastaus: Mun asukuvia ja tekstejä imitoidaan ihan pienellä sarkasmilla varustettuna :D
Mun mielestä paras shoppailupaikka oli Plaza Mayor, Malagan junamatkan varrella,noin puolessa välissä.
Paikasta löytyi useita eri liikkeitä, tuttuja sekä uusia tuttavuuksia.Plazalta löytyi myös valtava foodcourt alue.
Torremolinoksen Aqualand ei ollut ihmeellinen mutta järkyttävän kuuman päivän viettäminen uima-altaissa miellytti kyllä meitä kaikkia. "Laitteisiin" oli hurjat jonot joten tyydyttiin lähinnä lillumaan aaltoaltaassa.
Ruokaa oli
Juomaa oli
Siskol meni hyvin, se rakastaa suklaata.
Viimeisinä päivinä rannalla liehui punainen lippu ja me otettiin tietty iloirti siitä
ja ahaha kuka se pyöri aalloissa 360 astetta ja kenen tukasta löytyi hiekkaa vielä suomessakin.
Adios!

Jos jotakuta kiinnostaa tarkemmat tiedot paikasta yms, niin kyselkää! Paketti matka varattiin Airfinlandilta hintaa 429e (äkkilähtö). Hotelli yms toimi hyvin, ainoa miinus että lennot oli molempiin suuntiin rutkasti myöhässä. Nyt lähden äitin kanssa sisustusostoksille. Palaan reissun ostokset osa 2. kanssa myöhemmin :)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

22 kommenttia:

12/8/10 13:02 , Blogger Ansku kirjoitti...

Jee paljon kuvia! Mitä ihmettä, oranssi paita. Sulla? :D Joo niin farkkuhaalari rulez :D edelleen.

 
12/8/10 14:30 , Blogger Hanna kirjoitti...

Oooo haluun tonne HETI! :o

 
12/8/10 15:56 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, yli 500kpl löytyy koko reissulta:D ja tarkalleen ottaen toi paita on pinkki ja se on siskolta lainassa;)etelässä pystyy vähän irrottelemaan:D ps.rakastuin ite myös haalarin uuteen comboon pelkkien bikinien kanssa:)

Hanna, mä voin lähtee seuraks uusintakierrokselle!:)

 
12/8/10 16:18 , Anonymous natsku kirjoitti...

Kävittekö Fuengirolassa ollenkaan?! Se on vähä isompi mesta kauppakeskuksineen ja baareineen.

 
12/8/10 16:21 , Blogger Casey kirjoitti...

natsku, ei käyty:) sisko oli siellä jokin aika sitten eikä muutenkaan ollut tarvetta mennä! vaikka ei baareihin päästy niin ei haitannut,ei ollut tarkoituskaan olla mikään ryyppyloma:)

 
12/8/10 17:28 , Blogger Neiti S. kirjoitti...

Reissussa näyttää olleen hauskaa :) Kivoja matkakuvia.

Tein muuten sillä sun helpolla hameohjella itelleni röyhelöhameen niin kun vähän uhkailinkin ja siitä tuli tosi kiva. Kiitos siis hyvästä ohjeesta! Jos haluat nähdä lopputuloksen, niin kuvia hameesta löytyy mun blogista.

 
12/8/10 18:24 , Blogger rrebekkababy kirjoitti...

Wooow mikä paikka <3__<3
IHANIA kuvia!

 
12/8/10 20:39 , Blogger Peaches kirjoitti...

Ihania kuvia! Vaikuttaa sellaselta paikalta mihin kyl iteki voisin lähtee ihan mielellään eli pitääpä muistaa ens kerral ku matkaa miettii :) Sun uus banneri on tosi nätti! :)

 
12/8/10 21:19 , Anonymous kukka kirjoitti...

oi että, varmasti aivan huippu reissu, kuvista päätellen ainaki! :)
itsekkin olen suuntaamassa malagaan syyslomalla ja oli ihana nähdä paikasta vähän kuvia ja shoppailu paikkoja etukäteen:)
oliko muuten noi breezerit miten kalliita, suomessa ainaki maksavat aiika paljon!

 
12/8/10 22:09 , Blogger Unknown kirjoitti...

Upeita kuvia, oon superkateellinen :)

 
12/8/10 22:14 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

nyt lopetat höpinät paastoamisesta,näytät nyt jo lähes liian laihalta. aloittaessani lukemaan blogiasi olin niin iloinen, että bongasin terveen, kauniin ja painostaan ei-neuroottisen bloggaajan, mutta jouduinkin pettymään:D olet kaunis keijukainen.

 
12/8/10 23:24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

sulla on lapsen kroppa. lol

 
12/8/10 23:34 , Blogger MillaS kirjoitti...

Miksei ollu ryyppyloma :D (okei nauran tolle sanalle), etteks ollukaa ryyppylomal?
-Milu aka Åke

 
13/8/10 00:22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ääää mun koti! :( tuli niin ikävä noita kuvia katsellessa.plöö

-nelli

 
13/8/10 09:29 , Anonymous karkku kirjoitti...

mitä sulle on tapahtunut?? oot ihan kuihtunut! yhh

 
13/8/10 10:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sinä ja siskosi ootte kyllä mahdottoman kauniita! :) Siskosi on upea ilmestys, ihan kaikin puolin, kai välität hänelle terveiset! :D

 
13/8/10 10:34 , Blogger Casey kirjoitti...

Neiti S., oli kyllä hauska reissu:)kiitos! ps.kävin jo laittamassa kommenttia:)

Repsu,onhan se espanja ihana:) kiitos!

Peaches, :) mä oon kolunu espanjan toista kymmentä kertaa enkä ole vielä kyllästynyt,huikea maa:)! kiitti!

kukka, :) itse malagassa on varmaan vielä enemmän nähtävää kun torremolinoksessa.Juomat oli ainakin thaimaan hintoihin verrattuna kalliit jotain 2e mutta voi olla että turistikohteessa ne aina on:) Suomen hintoja en edes muista kun ei tule juotua niitä täällä oikeastaan.

nsos,:)elä ole, kiitos!

Anonyymi, hah:D en mä tosissani ole paastoamassa. Kunhan yritän saada mun herkuttelut taas kuriin niin jaksaiskin paremmin:)

Anonyymi, lol mä luulin et tää oli muotia?

MillaS, :D ei ollu ryyppyloma haha.ryyppyloma on kuopios kohta<3 -pena

nelli, oi ootko asunu tuolla?:) kelpais mullekin!

karkku, ei mulle mitään,tolta oon näyttäny viimiset pari vuotta:D

Anonyymi, välitän välitän:D onhan sillä lieviä kateuskohtauksia aiheuttava tukka:) kiitti!

 
14/8/10 12:32 , Blogger Mirre kirjoitti...

Olen niin kateellinen että pääsitte tonne. TOinen kateus iskee kun katsoo jokaisen teidän kroppaa :D Nyyh!

 
14/8/10 20:38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vau kuinka kaunis olet! :O Ihana kroppa + hiukset + aivan älyttömän ruskea! Kateellinen olen kyllä :>

 
20/8/10 22:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vai lapsen kroppa? Just. Siis mulla itelläni on suurin piirtein samanlainen vartalo (vartta vaan abouttirallaa 15-20 cm enemmän, hih), ja musta on mahtava nähdä, että sulta löytyy itseluottamusta etkä todellakaan häpeä kroppaas! Tai siltä musta ainaki vaikuttaa. :)
-Rita

 
20/8/10 23:12 , Blogger Casey kirjoitti...

Mirette, meidän kropat ei ollu kyllä enää kuosissa reissun jälkeen:D

Anonyymi, :> voi kiitos

Rita, :D no ei sitä enää tän ikäisenä jaksa murehtia kun tietää että tämmöisenä pysytään, ehkä teininä toivoi olevan vähän naisellisempi mutta ei enää:) Mä viihdyn näin ja yritän korostaa pukeutumisella yms. mun mielestä hyviä puolia omassa kropassani:)

 
23/8/10 21:35 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Joo niinpä, siinä kyllä onnistutkin. :) Mulla oli just kauheet kompleksit siitä aiheesta teininä, mut nykyään en jaksa vaivata sillä päätäni. :)
-Rita

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu