Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lace, im in love!

9/19/2010

Lace, im in love!

Jos joku ihmettelee miksi postaan 7.30 sunnuntai aamuna, niin vastaus on se että oon nukkunu ihanat 5½ tuntia ja mul on järkyttävä olo. En uskalla avata suutani, sillä en oo ihan varma tunnistanko omaa ääntäni. Noh joka tapauksessa mä löysin joku aika sitten ihan mahtavia, pitkillä hihoilla varustettuja, pitsimekkoja (boohoo.com). Heti kun saan punaisen mekon ja muut meneillään olevat jutut kuosiin niin hyppään näitten kimppuun. Varsinkin ensimmäinen hipoo täydellisyyttä läpinäkyvillä hihoilla ja pitsisillä rannekkeilla...
Olisin kyllä mennyt siitä mistä aita on matalin ja pistänyt jo tilaukseen mutta pikkukoot loppu ainakin ensimmäisestä :( Onneksi mulle on luvassa laatikollinen pitsiverhoja niin voin tehdä vaikka sarjatuotannolla noita :D Nyt menen keittämään taas sitä vettä, ei ihan toteutunu mun "terve huomenna" -ajatus.BUU!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

19/9/10 12:01 , Blogger Riikka kirjoitti...

Noi on kyllä kivoja :) oon tosi ihastunut kaikkiin pitsijuttuihin, mutta mä tykkään kyllä enemmän mustasta pitsistä! Ehkä pikkuhiljaa alan kyllä lämpenee tolle valkoisellekin..

 
19/9/10 17:11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin ollaan ihan rakastuneita valkoisiin nimenomaan pitkähihaisiin pitsimekkoihin. Mieluiten kauniilla pyöreillä kauluksilla.
Eurokangas on surkea - en löytänyt sieltä kuin yhden kohtuullisen valkoisen pitsin ja tuokin oli törkeän kallista. Vaadin Suomeen saatavaksi oikeasti kunnollisen kangaskaupan. Vielä niin pirun huono palvelu noissa Eurokankaissa!

 
19/9/10 20:37 , Blogger Casey kirjoitti...

Riikka, mä oon aina tykänny pitsistä:) välillä sitä tulee käytettyä enemmän ja välillä vähemmän.Yleensä just niin että kesällä valkoista ja talvella mustaa.Mut ois jotenkin niin ihana laittaa talven juhliin tuo valkoinen!

Anonyymi, aivan! ei kannata Suomesta kyllä mahtavia kankaita haaveilla. Kirpparilta voi löytyä edullisesti hyviä pitsejä ja kloriitilla saa aika hyvin valkaistua jos ovat kellastuneet. Vinkkinä vielä että Turussa on yksi isompi hallimainen kangaspaikka josta voi tehdä tosi edullisia löytöjä.Myös jos teet risteilymatkaa Tallinnan tai Tukholman suuntaan niin molemmista löytyy hyviä kangasputiikkeja:)!

 
20/9/10 09:20 , Blogger Ansku kirjoitti...

Ääk. Mun on saatava toi ykshihanen mekko. Oo<3

 
20/9/10 17:45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

osaatko sanoa missä päin turkua tuo kangaskauppa on?

 
20/9/10 19:37 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, keskustasta tullessa vähän ennen länsikeskusta niin toisella puolella (vasemmalla) tietä :) semmonen epäilyttävä vihreä(?) rotisko:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu