Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

No se oli norjalaisneule!

9/15/2010

No se oli norjalaisneule!

Yksi syysinspiraatio lisää. Mä oon tykänny aina erilaisista kirjoneuleista, varmaan johtuen siitä että äitillä on kaksi tasokonetta ja se on ehkä yksi taitavimmista käsin/koneella neulojista, jonka oon ikinä nähny. Se neuloo esim. ennen joulua miljoona paria kaikenlaisia lahjoja:) Harmittaa etten itse voi neuloa rannevaivojeni takia, taino koneella voisin, mutta öhöm ei nyt ihan heti synny mitään lumihiutalekuvia. Innostus näihin nousi kyllä pilviin Norjassa asuessa, kun siellä niitä näkyi vissiin kesäkuussakin:D Muutamia fiiliskuvia aiheeseen liittyen:
Kuvat glamour.se
Villapaidat, villatakit, pipot, kaulaliinat, sukat, säärystimet, legginsit, lapaset jne. mahdollisuuksia löytyy. Väreistä parhaat ovat erisävyiset harmaat, valkoinen, musta ja punainen ehdottomasti! Mä täytin omaa varastoa muutamilla tosi kivoilla jutuilla eilen:)
Mun ainoat tallinnan ostokset oli tämä 50% alennuksessa ollut oversize neule ja vanhan kaupungin markkinoilta ostettu huivi. En osanut päättää minkä värisen huivin ostan, joten päädyin turvaratkaisuun. Onneksi iskä menee Tallinnaan jo ylihuomenna niin se saa luvan tuoda myös punaisen minulle, tahdon nimittäin pienen piristysruiskeen tuohon aneemiseen vaatekaappiini :) Ostoksista ehdin napata jo sovituskuvan laivan hytissä:D
Mutta niin samaan norjalaisneulekastiin pääsen myös Nellyltä tilattu pipo, joka tuli tänne Kotkaan siskon paketissa. Tapeltiin siitä muutama sekunti, mutta näillä näkymin mä tämän saan pitää:D
Mitäs tykkäsitte ostoksista? Iskeekö norjalaisneuleet?
Sovittelin Stradivariuksessa ja Zarassa samanhenkisiä villapaitoja ja takkeja, mutta jätin kauppaan tällä kertaa:) Nyt tonnikalabagelin pariin, namia!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

3 kommenttia:

15/9/10 22:21 , Anonymous Ella kirjoitti...

muhun iskee! oon käyny moneen otteeseen kattelemassa netissä tota d&gn pitkää villapaitaa, one word: täydellinen :) ja oon samaa mieltä punasesta huivista, mulle harvoin myöskään iskee räikeet värit MUTTA en vaan saa päästäni sinkkuelämäleffassa carriella näkynyttä punasta huivia ja siispä sellainen on myöskin mun hankintalistalla tänä talvena!:) ps. kivoja ostoksia, toi pipo on ihan supersöpö :-D

 
15/9/10 22:32 , Blogger Ansku kirjoitti...

Voi kyllä noi on kivoja! Zarassa oli ihana "norjalais-kauluri" tai sellanen kaulatuubi turkis reunoilla ja voi apua ku oli kiva!

 
16/9/10 21:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Joo, tykkään noista norjalaisneuleista minäkin. Söötti pipo kyllä. :)
-Maria-

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu