Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Red pieces

10/06/2010

Red pieces

Se on kai niin totta ettei yksi lusikallinen makeaa riitä mihinkään, seuraavaksi otetaan kauhalla. Mulle kävi näin punaisen kanssa. Onko edes mahdollista että haaveilen tällä hetkellä ihanasta punaisesta kauluspaidasta, neuleesta, sukkahousuista/legginseistä ja tietty pienistä asuisteista. Eikä nämä muutamat kuvat ole ainakaan lieventäneet mun himoa:




Eilen jo tutkin sukkaostosreissulla punaisia sukkiksia/legginsejä. Ei löytynyt sopivan sävyisiä, mutta etsintä jatkuu! Nyt äkkiä suihkuun ja vaatteet niskaan, Teemu tulee kohta hakemaan ja mä oon vielä ihan hikinen. Luvassa on varmaan asioiden hoitamisen jälkeen ihanaa kotikokkailua ja leffoja <3

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

7 kommenttia:

6/10/10 17:32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana tuo punainen pitkä neule! Miullekkin tuommoinen!

 
6/10/10 19:21 , Blogger Irina kirjoitti...

toi ekan kuvan kauluspaita on jumalainen! ihan mahtava sävy ja malli

 
6/10/10 20:36 , Blogger Carla kirjoitti...

ite haluun löytää punasen mekon :)

 
6/10/10 20:46 , Blogger Ansku kirjoitti...

Punaset sukkahousut! Jumaliste, nyt vasta äkkäsin ne. Mistähän noita sais? Ei mistään, veikkaan. :D

 
6/10/10 22:41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

onko teemu siis sun poikaystävä? asutteko yhdessä vai asutko siis yksin?:) oon vasta löytänyt tän sun blogin, ja siks oon vähän pihalla!:D

 
7/10/10 10:19 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, teemu on ollu jo kohta 6vuotta mun poikaystävä:) ja asutaan yhdessä, se vaan joskus käy töissä toisella paikkakunnalla.

 
7/10/10 19:36 , Blogger Emilia kirjoitti...

Punaset sukkikset ja leggarit on aika räväkämmän puoleiset, joten taidan itse tyytyä ihan siihen punaiseen mekkoon... :D Sulle voisi kyllä sopia! Ja toi toisen kuvan leoviitta on myös aivan täydellinen!<3

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu