Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

BULLET FEVER

11/01/2010

BULLET FEVER

Mä harvoin ostelen koruja mistään kaupoista, harvoin niitä myös käytän ellei ne ole mulle jotenkin tärkeitä yms. Jos joistakin koruista tykkään niin ne on yleensä jotenkin erikoisia ja ehkä tuunattuja. Tällä hetkellä mulla on pienoinen pakkomielle luoti-koruihin. Tässä on metsästelty luotimatskua ympäri kaupunkia, mutta turhaan. Nämä netistä löydetyt korut/osat on aikalailla sitä mitä haluaisinkin :)




kuvat etzy.com
Syy miksi näihin luotijuttuihin olen nyt hurahtanut juontaa varmaan siitä mun ikuisesta kontrastihuumasta. Jotenkin nuo, nahkahousut ja hempeä pitsi kuulostaa hitsin hyvältä jutulta.

Tänään on mulla vähän perusmaanantaita erikoisempi päivä, sillä on mun ja Teemun 6.vuosipäivä :) Miekkosta ei kyllä täällä suunnalla näy, joten joudun jakamaan tän päivän teidän kanssa :D Ei hätää, ollaan onnistuttu 6 kerrasta olemaan yhdessä tasan kerran, joten tää on aika tuttua. Pistetään tähän nyt kumminkin meidän ihka eka yhteinen kuva (otettu kännykällä varmaan marraskuun alussa 2004). Tippaakaan ei olla muututtu!
Tosiaan kun ei tänään päästä mitenkään tätä "juhlistamaan", niin ajattelin ostella vähän hyviä juustoja yms. kun Teemu palaa Ruotsista :) Ei me yleensäkään tehdä tästä päivästä mitään isoa numeroa, mutta ainakin voi herkutella hyvän syyn varjolla!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , , ,

13 kommenttia:

1/11/10 19:49 , Anonymous arla kirjoitti...

söpö kuva kaisa! ;P
ps. oliko ne kengät sopivat?

 
1/11/10 20:51 , Blogger Casey kirjoitti...

arla, hah kiitti:D oli ne, vähän reilut vaan.kävin ostaas uudet pohjalliset (saat ne sit kiitokseks :D)!

 
1/11/10 21:09 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oi, onnea 6-vuotispäivästä! :)

 
1/11/10 21:34 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Söötti kuva ja onnittelut vuosipäivän johdosta! :) Miten muuten olette tuon herran kanssa alun perin tutustuneet?
-Maria-
P.S. Kiitos vastauksesta liittyen Les Jumelles-koruihin. =)

 
1/11/10 21:37 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kiitti:)

Maria, kiitti:) no tota noin, täähän on niitä legendaarisia "tapasin sen netissä" tarinoita. Eli teemu bongas mut irc-galleriasta believe it or not :D

 
1/11/10 21:51 , Blogger Irina kirjoitti...

weekdaystä löytyy kivoja luotikoruja:) mäki oon katellu tollasia, upeita!

 
1/11/10 22:07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea vuosipäivästä! Meillä kans avomiehen kanssa 8. vuotta yhdessä eletään :)

http://satusatusatu.livejournal.com
Satu

 
1/11/10 23:11 , Blogger Linda N. kirjoitti...

Moikka kaisa!
Täytyy sanoa, että sun blogi on mahtavaa luettavaa. Olet niin herttainen ja mukavan oloinen tyttö!

Mun blogissa olis sulle haaste, jos kiinnostaa!

http://linnda-n.blogspot.com/

 
1/11/10 23:19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kerro noin pitkän parisuhteen salaisuus :)

 
1/11/10 23:37 , Blogger Minä vaan kirjoitti...

Hyvää vuosipäivää teille, pitkään olettekin jo olleet yhdessä <3

 
2/11/10 07:03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

onnee vuospäivän johdost! ootte kyl söpöi yhes=)

 
2/11/10 08:28 , Blogger Casey kirjoitti...

Kiitos kaikille ihanille:)! En mä tiedä mitään erityistä syytä miks ollaan onnistuttu olemaan niin pitkään yhdessä. Varmaan se että meitä yhdistää poikkeuksellisen monet asiat ja kun niitä eroja tietty löytyy myös niin niihin ei takerruta vaan ne on sulateltu.

 
2/11/10 09:08 , Blogger Ansku kirjoitti...

Eikä! ootte tavannu galtsussa! :'D Oivoi. :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu