Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Tilaustyö: Wanhojentanssipuku

10/27/2010

Tilaustyö: Wanhojentanssipuku

Helou, mä en ole ihan perillä onko siellä lukijoiden joukossa lukio-ikäisiä ja tarkemmin tulevia Wanhoja, mutta päätin silti ottaa tämän jutun täälläkin esille. Mulla on koulussa menossa juhlavaate-kurssi ja sen sisältöön kuuluu jonkin juhlapuvun tekeminen joko itselle tai asiakkaalle. En lähtenyt itselleni tekemään sillä niitä tulee väännettyä muutenkin, mutta Wanhojentanssipuku mulla oli jo tilaustyölistalla joten päätin duunata sen koulutyönä :) Se mitä tässä yritin nyt sopertaa oli se, että mikäli teitä kiinnostaa voisin antaa teidän seurata prosessin valmistumista kurssin aikana. Miltäs kuulostaa?

Tällä hetkellä olen siinä vaiheessa, että olen ottanut mitat asiakkaasta ja tehnyt puvun peruskaavan hänen koossaan. Siitä pitäisi seuraavaksi tehdä prototyyppi, ennen kuin lähden varsinaisesta tanssipuvusta tekemään prototyyppiä. Malli on aika hyvin jo asiakkaan kanssa selvitelty ja tässä on nyt jonkinnäköinen kuva siitä mitä on tulossa. Tuohon tosin tulee pieniä muutoksia.
Miltäs näyttää? Onko mahdollisilla tulevilla Wanhoilla samantyyppisiä mekkoja haaveena?

Multa on myös pyydelty kuvia omista Wanhoistani ja joskus niitä olen ehkä täällä vilauttanutkin, mutta laitetaan nyt muutama kuva. Tosiaan öhöm. näistähän on jo aika rutkasti aikaa, joten puku ei ole ehkä tämänpäiväisten trendien mukainen. Äidin kanssa (mä autoin mitä silloin osasin) ollaan tämä väkerretty yhteen.

xoxo
Casey


Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

27/10/10 19:51 , Blogger jeeennii kirjoitti...

Hei vau ! mullakin on tänä vuonna wanhat ja olisit voinut tehdä mullekki. :D mä olisin ainakin kiinnostunut näkemään puvun tekovaiheet. :)

 
27/10/10 20:06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi, mulla on vanhat tänä vuonna edessä, joten kiinnostaa hurjasti :) Mulle ostettiin just tollasen samanvärinen puku, tosin eri "muotonen" siinä on laskoksia jne!

 
27/10/10 20:16 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

omista vanhojen tansseista on vierähtäny jo vuosia, mutta mielenkiinnosta ois kiva seurata kuitenkin et minkälainen prosessi juhlapuvun tekeminen on.
-eli jos vain viitsit ja jaksat nähdä vaivaa jakaa sen meidän lukijoiden kanssa, niin ainakin yks kiinnostunut lukija ilmoittautuu! :) ..ja eiköhän meitä ole enemmänkin :)

 
27/10/10 23:22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi kyllä kiinnostaa! Mielenkiinnolla jään odottamaan :)

 
28/10/10 17:17 , Blogger Krista kirjoitti...

kyllä kiinnostaa :))! Mullakin wanhat tulossa

 
30/10/10 21:05 , Blogger Elisa kirjoitti...

kiinnostaa kyllä! tänä vuonna on minullakin wanhat edessä. vaatehuoneessa roikkuu jo hyvin samanmallinen mekko kuin tuo turkoosi, hieman vaan enemmän rypytyksiä yläosassa, mutta alaosa on yhtä yksinkertainen. oma mekkoni on harmaa :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu