Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Head full of ideas

10/26/2010

Head full of ideas

Pikkujoulukausi lähestyy ja mun sormet syyhyää. Mä oon käyny helsingin (ja tukholman) kaupat sekä nettikaupat läpi. Vastaan ei ole kävelly vielä yhtään "ton mä haluun"-mekkoa, eikä ole ollut tarviskaan. Tavoitteena tehdä itse talvikauden juhliin 2-5 mekkoa, vähän eri tilaisuuksiin sopivia. Joku pyysi vähän aikaa sitten postausta tän kauden juhlatamineista kollaasi muodossa, kuten tein keväällä. Sitä ei ainakaan vielä nähdä, mutta katsotaan mitkä asiat ja yksityiskohdat minua koukuttaa tänä syksynä/talvena.

Tyllihelma ja kontrastit (kuten oikeastaan aina)
Sametti ja vedokset 
Kirkkaat värit (punainen, vihreä jne.), läpikuultavat matskut, leveät hihat 
Valkoinen (ja musta) pitsi, pitkähihaiset mekot 
Hapsut, "popkornineuleet" ja neulokset yleensä juhlavana materiaalina 
Graafisuus, cut-outit, "swimmingsuit-style"
Kolmiulotteisuus
Helmet yms koristeet, virkatut materiaalit
kuvat: asos.com, boohoo.com, style.com, lookbook.nu

Onko teillä samoja inspiraatioita talven juhliin? Mulla aivot ruksuttaa nyt täyttä häkää, sillä ekalle mekolle on tarvetta jo pian. Onko ehdotuksia mihin suuntaan lähden ensimmäisenä? :)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

3 kommenttia:

26/10/10 21:05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

1. ja 4. kuvien mekot on parhaita. Toi tyllihelma on vaa nii upea ja toi läpikuultava valkoinen pitkähihainen mekko on ihan sun näkönen. Toisiks viimene mekko tulee heti kolmantena :)

Älä nyt välitä vaikka toi on häämekko mut mää oon tykästyny kans pitseihih, musta pitsi valkosella pohjalla on varsinkin ihana:
http://www.weddingdressonlineshop.co.uk/152-305-thickbox/strapless-taffeta-mermaid-style-black-lace-embroidery-wedding-gown-httpweddingifashopcomuploadpimgwm-0142.jpg

Muotimessuilla näin ton tyylisen aivan ihanan häämekon<3

 
27/10/10 17:02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

1.,3.,4. ja viiminen mekko oli must parhait :D ja kolmiulotteisuus vois olla hauska, riippuu vaa mihi tilaisuutee sen laittaa :)

 
27/10/10 17:05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hups, tarkotin kyl graafisuutta, cut-outita, "swimmingsuit-stylea", enkä sit kolmiulotteista:P

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu