Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Te quiero más que ayer y menos que mañana

10/26/2010

Te quiero más que ayer y menos que mañana

Huomenta, jotain ihanaa tuli myös minulle toissa päivänä postissa. Nimittäin oma Les Jumelles-koru <3 Pitkien pähkäilyjen jälkeen valitsin tämän. Siitä yksin kertaisesta syystä, että tuo lause valloittaa ja on mulle henkilökohtaisestikin tärkeä :)
Se pääsi kaulaan heti eilisen rennomman puoleisen asun kera.
Translation:
Look what postman delivered me yesterday. My very own Les Jumelles jewellery <3 Me gusta mucho.

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , ,

7 kommenttia:

26/10/10 12:00 , Blogger Minä vaan kirjoitti...

Oi, ihana kaulakoru! Mä rakastan tuota tekstiä. Mulla on Zarasta ostettu paita, jossa lukee tuo sama mutta vain englanniksi :)

 
26/10/10 14:25 , Blogger Maija kirjoitti...

Tosi kauniin tekstin olet valinnut :)

 
26/10/10 21:53 , Anonymous Ella kirjoitti...

ton korun sanoma veti mut ihan sanattomaksi. kertoo rakkauden merkityksen aika tyhjentävästi.. :)

 
30/10/10 22:40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Upea koru ja ihana teksti! <3 Katselin nyt tuon liikkeen tarjontaa ja tykkään kovasti heidän tuotteistaan. Oletko tilannut tuolta ennen ja kai kauppa on luotettava?
-Maria

 
30/10/10 22:44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ja käykö Visa Electron maksuvälineenä? Sanomattakin selvää, että ei ole juu tullut netin kautta tilailtua luottokortilla tavaraa. :D
-Maria

 
31/10/10 08:45 , Blogger Casey kirjoitti...

Maria, en ole tilannut, mutta eiköhän se ole luotettava kun olen pitänyt heidän kanssaan tämmöistä kilpailua ja saanut heiltä itse korun :) ja en tiedä maksuvälineistä,ne kyllä kuuluisi lukea siellä selkeästi!

 
4/11/10 00:07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

J´aaaaaime!
Voisitko sanoo
mistä tilasit tai ostit ton korun?
Haluisin itekki ton tyyppisen missä on Eiffel torni ja joku
tyypillinen ranskan kielinen teksti!
:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu