Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Bedhunting

1/20/2011

Bedhunting

Voijeesus näitä kuvien laatua. Mikä siinä on, että ne näyttää HIEMAN rakeisilta tänne lataamisen jälkeen. No ei passaa valittaa. Tässä teille eilisen asua, jossa metsästin leppoisat kuusi tuntia uutta sänkyä meille. Hohhoh, mun kaikki kolme kriteeriä "valkoinen, päädytön/laidaton, säilytystilaa alla" heivattiin sitten sinne pönttöön suoraan. Luojan kiitos sänky on mukava, vaalea sekä muotoilultaan mun toiveita vastaava. Lisää siitä sitten asuntopostauksessa (johon lupaan paneutua heti ensi viikolla kun tää kämppä on selvä).
Päivän päätteeksi multa hajos hiustenkuivaaja ja unohdin tehdä noin tsiljoona asiaa, mutta onneksi postimies toi piristyksesi tämmöiset:
Väri on luonnossa beige (puuterimainen), koko sopiva ja kenkä muutenki mukava jalassa. Me likes!
Entäs te?

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

17 kommenttia:

20/1/11 15:02 , Blogger Milla kirjoitti...

just ihanat noi kengät! :)

 
20/1/11 15:08 , Blogger Unknown kirjoitti...

lovely outift. i really really like it. and love your hair. and i also love your shoes. STUNNING!

 
20/1/11 15:53 , Blogger Riikka kirjoitti...

Tosi ihanat noi kengät! Mistä ne on? :)

 
20/1/11 16:15 , Blogger Lissu kirjoitti...

Apua mitkä kengät, ihanat! :o Tämänki tytön pitäis lähteä metsästään uutta sänkyä, ei houkuttele yhtään :D

 
20/1/11 16:41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

love the shoes!
may i ask where u got them from? :)

p.s Love ur blog!

Anni xx

 
20/1/11 16:56 , Blogger Ada kirjoitti...

Älyttömän kiva toi sun valkonen paita/mekko! :) Ja noi kengät... ihanat! :)

http://maviemesrevess.blogspot.com/

 
20/1/11 18:24 , Blogger Casey kirjoitti...

Milla, niin minustakin :D kiitos!

The 13th muse, and i love you, haha.thank you so much :)!

Riikka, missguidedilta, kiitti:)

Lissu, joo mä olin aika räjähtämispisteessä tossa puol kasi kun mietittiin no otetaanko vai eikö oteta sitä :D mut onneks otettiin! kiitti :)

Anni, shoes are from Missguided! and thank you so much :)

Ada, kiitti! mua harmitta,kun toi mekko yksi mun pitkäaikaisista lemppareista, mutta alkaa olla ikänsä puolesta jo aika finaalissa. Pitäisi kevääksi/kesäksi löytää korvaaja:)

 
20/1/11 19:07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

sulla on ihana blogi! ja myös ihanat kengät!

 
20/1/11 19:52 , Blogger Ansku kirjoitti...

Toi mekko on ihana!! Ja kengät..oi. :)

 
20/1/11 20:49 , Blogger Irina kirjoitti...

oh noi kengät! tykkään tykkään

 
20/1/11 21:00 , Blogger Linda N. kirjoitti...

Sulla on kyllä mahtava blogi ja täytyy nostaa hattua, kun kesken muuttopuuhienkin jaksat postailla! :) Ja kengät on upeet!

 
20/1/11 22:14 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, voi kiitos :)

AnsQ, hihii kiitti:>

Irina, minäki:P

linda, oi kiitos lyhyestä, mutta niin piristävästä kommentista:) Olen potenut huonoa omaatuntoa, kun välillä jää postailut vähemmälle. Nyt porskutan koulun, muuton ja muunkin elämän sekasotkussa, mutta postailut tuntuvat tekevän siihen ihanaa vaihtelua, vaikka vievätkin aikaa. Tämmöiset kommentit innostavat jatkamaan eteenpäin.Kiitos :)

 
20/1/11 23:31 , Blogger bobi kirjoitti...

miten toi kengänkoko juttu toimii, minkä kokoiset nuo sun kengät on tolla jenkkisysteemillä? onko 38 tuolla asteikolla siis 8?

 
20/1/11 23:38 , Blogger bobi kirjoitti...

eikun toi onkin englantilainen, eli voihan paska jos ainut koko jäljellä on sit vaan 39 eteenpäin:( oliko tuo sun koko kokoisekseen iso/pieni tmv, että oisko mulla mitään toivoja tilata noita 39 jos ne vaikka sopis kun mulla on perus 38 jalka :) ?

 
21/1/11 10:23 , Blogger Casey kirjoitti...

bobi, siellä on kyllä joku taulukko:) mutta 3 on sama kuin 36 :)

bobi,mun oma 3 eli 36 on mulle ihan sopiva. Tai edelliset tuolta oli täsmälleen mun jalkaan tehty,näissä on ihan pikkuriikkisen enemmän tilaa, mutta ei haittaa koska tarkoitus on kumminkin pitää sukkia niissä. Mulla on aina oikeastaan tuo 3/36 koko kengissä, joten en ikinä tilaisi/ostaisi yhtä kokoa isompia :/

 
21/1/11 11:37 , Blogger Anné kirjoitti...

Aivan täydellinen asu, nyt mun on aivan pakko löytää jostain upea valkoinen mekko!;) Ja noi uudet kengät kanssa, oh rakkautta!

 
24/1/11 22:31 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihanat noi sun mustat bootsit! saisko udella, et mistä ne on?? :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu