Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

COPENHAGEN - MALMÖ

3/01/2011

COPENHAGEN - MALMÖ

Mun loma ei mitä ilmeisimmin ollut kovinkaan rentouttava, sillä olen kahtena viimeisenä päivänä nukkunut hurjat maratonipäikkärit ja edelleen väsyttää! Reissu kyllä tuntui ihan rentouttavalta ja sujui kaikin puolin hyvin :) Mitä nyt Teemun tuljainen ei mahtunu sille päälle :D Tässä tulee vähän kuvia reissulta. Oon oikeastaan ollut koko ajan itse kameran takana ja kaupungilla tuli pyörittyä myös itsekseen, joten minua ei näissä kuvissa vilahtele. Voisin vielä erikseen laittaa kuvia lauantai-illasta, sillä niistä kuvista löytyy vähän muutakin, kuin arkkitehtuuria/ruokaa. Nyt ensin vuorossa Köpis ja tosiaan kello oli samperin vähän, kun sinne saavuttiin...

Illaksi hipsittiin sitten Malmöhön ja majoittauduttiin meidän ystäville :) Monille loma meinaa sitä ettei ruokaa paljon itse laiteta, vaan käydään ulkona syömässä. Nooo, mä sitten päätin ekaksi illalliseksi väsätä semmoset 120 palaa sushia ja tietty jälkkäriä!
Toisena iltana tarjoilin sitten "italialaista"-ruokaa :)
Tästä kuvasta mulla tulee niin haikeet fiilikset, koska se muistuttaa niin mun Ruotsin entistä kotikaupunkia Falkenbergiä <3
Viimeisenä päivänä käytiin sitten syömässä ulkona, joka oli kyllä vikatikki. En muutenkaan ole Fridays-tyyppisen ruoan ystävä, mutta tää oli todellinen floppi.
Onneksi seuraavan aamun lentokenttä-aamiainen pelasti reissun, namii!
Semmosia kuvia tällä kertaa. Mun piti kuvata myös niitä reissuvideoita, mutta ne vähän jäi. Muutamat hassut ostokset voisin esitellä teille myöhemmin, mutta nyt vaihteeksi peiton alle. Onkohan mulla joku narkolepsia vai mikä ihme.

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

6 kommenttia:

1/3/11 22:00 , Blogger Riikka kirjoitti...

Kööpenhamina näyttää kivalta :) Oon vähän suunnitellut jotain reissua vapuksi ja se on kyllä yksi aika hyvä vaihtoehto! Muutenkin tullut ihan liian vähän matkailtua muissa Pohjoismaissa..

 
1/3/11 22:12 , Blogger emmi-annina kirjoitti...

Näiden kuvien perusteella voisin lähtee vaikka samantien köpikseen! :)) uskomattomia kuvia & mielettömän kaunis mesta :)

 
2/3/11 13:27 , Blogger Milla kirjoitti...

mä oon ollu kööpenhaminassa ja bongasinkin tuttuja paikkoja noista kuvista :) lähtisin sinne kyllä mielelläni uudestaan! :)

 
2/3/11 14:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

TGI Fridays on niin floppi.. Jenkeissä tuli kerran koettua, toista kertaa ei houkuta!

-jenny

 
2/3/11 20:11 , Blogger Casey kirjoitti...

Riikka, :) kannattaa kyllä, se on huippupaikka. Suosittelen myös tuota etelä-ruotsia esim. göteborgista pääsee suoralla junalla kööpenhaminaan ja matkalla on upeita kaupunkeja! Myös Oslo on huikea, samoin Bergen ja vuonoalue Norjassa. On tullut koluttua pohjoismaat aika tarkkaan viimevuosina ja oon kyllä oudosti ylpeä asiasta :D

emmi, :) siellä kyllä riittää tekemistä, vielä enemmän varmasti keväällä/kesällä!

Milla, :) suosittelen!

Jenny, joo,hyi. Ei ollu mun valinta, olisin mieluummin mennyt johonkin vähemmän ällörasvaiseen :D

 
3/3/11 23:42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aivan älyttömän sushi-himon ainakin sait mulle aikaiseksi! :D Onneksi lauantaina pääsee maistelee pitkästä aikaa,kun tulin pääkaupunkiseudulle.. viimeksi & ekan kerran söin lokakuussa Berliinissä :)


xo, indie by heart

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu