Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Friday MY DAY!!

3/25/2011

Friday MY DAY!!

Päivä lähti hyvin käyntiin esitelmällä ja tiedolla siitä, että toinen kurssi oli mennyt läpi. Päivä parani huomattavasti sen jälkeen kun sain kuulla ettei kurssi ollut vain menny läpi vaan sain Logistiikasta nelosen!! jee.  Päivä parani lisää, kun Jumbon Zarasta löytyi ne eilisen housut oikeassa koossa (näätte myöhemmin!). Päivän paras juttu on kuitenkin se, että mulla on neljä vapaa-päivää edessä ja mun ei ole ihan pakko tehdä yhtään mitään ellen halua. Kaiken kruunaa tänään illalla leffa ja hyvä ruoka Teemu kanssa <3 On ne perjantait vaan mahtavia!
Puin pitkästä aikaa koko nudea päälle, vieläkö uppoaa? ps. kivasta oon tunkenu ton yli pitkän topin tonne shortseihin...

vaikea varmaan arvata, mitkä on mun lemppari korut tällä hetkellä
Nyt erittäin mahtavaa viikonloppua kaikille!! <3

p.s. mä pahottelen näitä joka päiväisiä partsikuvia, toivottavasti saan viikonloppuna aikaiseksi muutakin...
xoxo
Casey

Tunnisteet:

8 kommenttia:

25/3/11 17:50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ei liity aiheeseen..mutta miten oot oppinu ompelemaan ja muutenkin tekemään vaatteita? itseoppinut? :)

t.karoliina

 
25/3/11 19:17 , Blogger Casey kirjoitti...

karoliina, koulussa, äidiltä ja ihan itse tekemälläkin suhteellisen paljon :)

 
25/3/11 20:23 , Blogger Ansku kirjoitti...

Täydellinen asu! Eli kyllä uppoo toi nude, edelleen ja etenkin sun päällä näyttää ihanalta :-)

 
25/3/11 23:04 , Anonymous Heidi kirjoitti...

toi sivumpi jakaus on hyvä! (on se keskijakauskin, mut jotenkin osu nyt silmään toi)

 
26/3/11 11:40 , Blogger marru kirjoitti...

ihana asu ja aivan uskomattomat hiukset! vau :>

 
26/3/11 19:04 , Anonymous Juulia kirjoitti...

Hei mistä noi ihanat kengät:)?

 
26/3/11 19:26 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, :) kiitti, olin melkein jo unohtanut että omistan vaikka kuinka monta nudea vaatekappaletta...

Heidi, mä mietin että huomaakohan kukaan :D tuntu koko päivä ihan oudolta, kun normaalisti on keskellä jakaus. Mutta kiitos, vaihtelu virkistaa :)

marru, oi kiitti! mä aina tuskailen mun hiusten kanssa, mun mielestä kaikki muut saa hiukset laitettua paljon kivemmin kuin minä :D

Juulia, missguidedilta :)

 
26/3/11 20:48 , Blogger Henni kirjoitti...

Shortseista tulee pieni mielleyhtymä papan kalsareihin (no hard feelings), mut noi kengät on ihanat! :-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu