Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

MY NEW JOB

4/05/2011

MY NEW JOB

maxmara.com / mm magazine
Siellä minä siis olen, Max Maralla. Omat kokemukseni ovat näin kahden päivän jälkeen positiiviset. Ehkä työ tässä vaateliikkeessä on hieman erilaista kuin halvemmissa ketjuliikkeissä. Henkilökohtaínen asiaspalvelu korostuu ja asiakkaita stailataan loppuun asti mikä minulle kyllä tuntuu olevan ainakin vielä mieluista puuhaa. Jotkut kovasti kyselivät mitä negatiivista olen saanut kuulla vaatekauppaduunista, niin en oikein osaa mitään syitä eritellä. Monta vuotta siellä työtä tehneet eivät vain enää kai jaksa juuri tuota asiakaspalvelua ja eri vuoroja. Haluavat ilmeisesti mielummin toimistotyön 8-4 työajalla :D emmää tierä.
Seuraavaksi voisin heittää teille sen kevään/kesän juhlamekot kollaasin! Se sopiikin hyvin tähän paikkaan, sillä olen nyt pari päivää stailannut ihmisiä nimenomaan näihin juhliin. Tänäänkin pari tulevaa ylioppilasta kävi mekkoa sovittelemassa ja onhan esim. tuo eka pinkkimekko suhteellisen ihana!

xoxo
Casey

Tunnisteet:

11 kommenttia:

5/4/11 22:02 , Blogger Ina kirjoitti...

Uhlala! Kuullostaa ihan huipulta, onnea työpaikasta :-) Sovit ihan varmasti sinne:p

 
5/4/11 22:19 , Blogger Ansku kirjoitti...

Herräisä :oo Aikamoinen työpaikka, tuosta saa olla jo ylpeä ja palkkakin on toivottavasti parempi, kuin hm:ssä jos olisi :D

 
5/4/11 22:52 , Blogger Enni M. kirjoitti...

Vau! Onnea uuden työn johdosta!

:)

http://enninkengissa.blogspot.com/

 
5/4/11 22:56 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei millasia kokoja noissa MaxMaran mekoissa on? Oon nimittäin kokoa 40 ja mietin istuisko noi mekot mulle..

 
5/4/11 23:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vautsi, onnea! Oikeesti tosi hienoa että pääsit heti hyvään paikkaan, eikä mihinkään hennesille kituuttamaan.. :)

 
5/4/11 23:29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Varmasti työ siellä on mielekkäämpää kuin ketjuliikkeessä, kun välillä tuntuu että niiden työntekijöiden tehtävät koostuu kassalla olemisesta ja asiakkaiden sotkemien vaatteiden paikalleen viemisestä. Näin kärjistettynä. :D Mitä kautta muuten löysit ton työpaikan?

 
6/4/11 08:53 , Blogger Anné kirjoitti...

onnea työpaikan johdosta!

 
6/4/11 09:11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minkä hintaisia Max Maran tuotteet yleensä ovat? :)

 
6/4/11 09:21 , Blogger Casey kirjoitti...

Ina, voi kiitos :) ainakin vielä tuntuu hyvältä valinnalta!

AnsQ, :D heh. Kyllähän sitä pieniä riemun kiljahduksia tuli kun heti seuraavana päivänä haastatteluun ja heti haastattelussa palkattiin :)

Enni, kiitti :)

Anonyymi, koot on italian 38-48 (joskus loppuu 46) ja tuo 46 pitäisi vastata 46 eli kyllä sieltä voi löytyä :) riippuu ihan mallista, mutta mallit on yleisesti tehty suhteellisen naisellisille vartaloille. Eikun sovittelemaan vaan!

Anonyymi, kiitos :) mä en osaa vertailla tätä ja esim. hennesiä mutta toivotaan että viihdyn täällä hyvin:)

Anonyymi, näitä kommentteja ketjuista mäkin oon vähän kuullut mutta toisaalta aika menee nopeammin kun niissä on niin paljon tekemistä (ehkä?). Paitsi ei mulla kyllä kahtena päivänä ole tylsää ollut :D Ilmoitus tuli meidän koululle ja sitä kautta hain :) He hakivat ilmeisesti alan ihmisiä, kun toinen tyttö joka palkattiin on TaiKissa

lula, kiitoksia :)

Anonyymi, ehkä keskimääräistä kalliimpia. Sanoisinko 100-600 e. Trikoo tuotteet alemmassa päässä, mekot/takit keskellä ja laukut ylemmässä.

 
6/4/11 10:58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihanat mekot noi eka ja kolmas!

 
7/4/11 03:10 , Blogger Sweety Pie kirjoitti...

Mä ainaki tykkäsin ihan hirveesti olla töissä vaateliikkeessä. Tosin ennen sitä olin ollu rautakaupoissa yms. niin kyllä se vaatekauppa ehdottomasti voitti ne edelliset työpaikat. Mutta siis muutenkin viihdyin hyvin!
Niin ja onnea uuteen työpaikkaan, nauti siitä! :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu