Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

GREEN

5/30/2011

GREEN

Ei löytynyt tähän hätään mitään limelemonia raikastamaan mun kaappia, mutta nämä löytyi. En ole vielä ihan satavarma mitä näistä todella tuumaan, mutta ainakin nyt tuntuu hyvältä :D Malli istuu mulle huomattavasti paremmin, kuin esim. Zaran vastaavan tyyliset housut. Muutama kombo pyörii jo päässä ja varmasti näätte nämä pian käytössä!
Gina Tricot
Malliltaan hain alunperin enemmän tällaisia löysiä versioita, mutta ehkä semmoset tarttuu mukaan viikon päästä Tukholmasta. Noista oli tarjolla vain punainen väri ja nyt yritettiin pysyä poissa niistä lämpimistä pinkkipunaoransseista, joita mulla riittää...

Gina Tricot
Nyt vielä iltalenkille ja huomisen jälkeen koittaa muutama vapaapäivä. Toivottavasti sääennustukset pitää paikkansa ja pääsen nauttimaan auringosta :)

xoxo
Casey

Tunnisteet:

3 kommenttia:

31/5/11 19:54 , Blogger Katja kirjoitti...

oi, molemmat housut on tosi ihania! Tollaset vihreät voisin ehdottomasti hankkia, tykästyin omiin tomaatinpunaisiin niin paljon ja punaisten malli on tosi kiva... Ja mun piti olla ostolakossa kesäkuu ;D

 
31/5/11 20:21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Milloin oot menossa Ruotsiin? :)

 
31/5/11 21:43 , Blogger Casey kirjoitti...

Katja, :) toi malli oli ainakin mulle just hyvä ja tällä hetkellä tykkään väristä vieläkin enemmän :D

Anonyymi, ens tiistaina :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu