Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

PARTYDRESS

5/17/2011

PARTYDRESS

Noniin, alkaa olla aika taas väsätä jokakeväinen juhlamekko. Oon poikkeuksellisen ajoissa liikenteessä (yleensä aloitan aina ne pari päivää ennen juhlia). Tällä kertaa se on ihan hyvä asia, sillä mulla on kolme niin erilaista "tämmösen-mekon-mä-satavarmana-haluan-juttua". Aloitin jo yhden ja sen ompelen huomenna/ylihuomenna. Kokosin mun inspiraation lähteitä pika-kollaasi muotoon. Suurin ongelma on pysyäkö minimalistisuudessa vai heittääkö överiksi. Materiaaleissa nahka, läpinäkyvyys, räikeät printit ja malleissa juuri tuo minimalistisuus, color blockit, cut-outit, frillat, futuristisuus, laskeutuvuus ja jäykkyys käyvät kovaa kilpailua keskenään. Mä en osaa päättää! Toisaalta haluaisin tyköistuvaa ja toisaalta valuvaa rentoa...

kuvat; style, nelly, asos, boohoo, stradivarius
Mitä te tuumitte? Mikä pukisi minua parhaiten?

ps. nuo stradivariuksen siniset kengät jäi espanjaan, buu :/

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

11 kommenttia:

18/5/11 09:54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Holy shit! Toi sininen kauhistus iskeytyi mun verkkokalvoihin, kuin manaajapila-animaatio sillon 12-vuotiaana. What´s up with this 80´s The bold and the beautiful things?! Sulla on niiiiiiin hyvä vaatemaku muuten. P.s Sun blogi on ihana, mut toi sininen..ööh..juttu vähän pilas mun fiilistelyjä :S :D

 
18/5/11 12:13 , Anonymous Laura kirjoitti...

ton alaoikeen valkosen mekon voisin niin kuvitella sun päälle! näyttäisit niin gorgeous. :)

 
18/5/11 13:20 , Blogger TanjaK kirjoitti...

Mä tykkään ton vasemman alakulman hameosan leikkauksesta..ihanan pyöreän jäykkä. Yläosa ei ehkä oo paras mahdollinen. Tuli noista väreistä mieleen että katselin tuossa Diorin kevät/kesä 2011 näytöksen kuvia ja inspiroiduin niistä väreistä. jospa sitä itsekin uskaltais tänä kesänä vähän raikkaampia sävyjä kaappiin. Käyppä tsekkaa kollaasit inspiksen tuloksista:

http://mystol.blogspot.com/

 
18/5/11 15:00 , Blogger Katja kirjoitti...

tää on kyllä paha, riippuu ihan kyllä juhlista ja sun fiiliksestä...
Itsellä osui silmiin ihastuttavina toi sininen ja sitten vas.alakulman olettaen kukkakuosinen mekko.

Itsellekin pitäisi löytyä joku mekko yksiin häihin, onneksi on heinäkuuhun aikaa.. Mutta mekkohan hommataa, vaikka mies sanookin, että "sullahan on jo vaikka kuinka paljon noita, eikö joku niistä käy" :D
Tai sitten marimekon kankaita istuisi pussissa, että josko niistä väsäis..hmm

 
18/5/11 19:23 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, hahah :D mä mietin (oikeesti varmaan 5 minuuttia!) et laitanko tota sinistä tohon ku mullaki se saa oksennut refleksit. Mut en löytäny mitään muuta missä ois organzasta tehty frillaa (eikä ihan tommonen frilla ollu mulla mielessä, paljon modernimpi). Joten vedä syvään henkeä, sillä tota tyyliä ei oo tulossa ja mun tyylitaju ehkä vielä kohdillaan? :D

Laura, oo kiitos:) mä kyllä r-a-k-a-s-t-a-n valkosia mekkoa, joten eiköhän ainakin yks valkonen tänä kesänä nähdä taas :)

TanyaK, mä niin hymähtelin sun vastaukselle, koska muotoilin ja leikkasin eilen nimenomaan tuohon mekkoon kankaat MUTTA muutetulla yläosalla :DD hahaa.eli ainakin jotain mun valinta miellyttää!

Katja, aijaas kuinka monta kertaa mä saan kuulla mun mekkojen määrästä. Onneks poikaystävä jo tajunnu et haluun joka juhliin tehdä uuden ja verukkeena pidän aina "se on mun työtä" kommenttia :D

 
18/5/11 20:07 , Blogger Peeta kirjoitti...

Keskellä alhaalla oleva mekko sopis sulle parhaiten mun mielestä =) mukavan simppeli ja graafinen.

 
18/5/11 22:34 , Blogger Ansku kirjoitti...

Musta toi alimman rivin keskimmäinen on ehaana !

 
19/5/11 09:57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Alimman keskimmäinen ja alarivin oikea sopisivat sulle parhaiten! Aivan ihania kumpikin :)

 
19/5/11 10:56 , Blogger Siru kirjoitti...

Tuo valko oranssi pinkki on näistä oma ehdoton suosikki!

Juliet xxx

 
19/5/11 13:40 , Blogger lora kirjoitti...

Tuo alimman rivin keskimmäinen kolmivärinen mekkonen on varmasti nappivalinta kesäjuhliin :)

 
21/5/11 08:01 , Blogger Iina-Maria kirjoitti...

Alarivin keskimmäinen kolmivärinen mekko! Sen näkisin parhaiten sun päällä. :) Toki varmasti ihan mikä vaan noista kävisi sulle.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu