Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

STILL SMILING

5/27/2011

STILL SMILING

Kesto hymy pitää vaikka taivaalta tuli tänään tuutin täydeltä vettä! Eilinen kelta/lime värimetsästys päättyi tähän yhteen pieneen ostokseen. Oon pitkään etsinyt kivaa ohutta huivia, jonka vois päähänkin laittaa. No pistin 2,95 haisemaan ja sen tuloksena omistan nyt överi söpön keltaraitahuivin. Tänään testailin sitä töiden jälkeen, mutta luultavasti se näyttää kivemmalta hiukset auki. Näistä tulee muutenkin niin sweet 16 ja irc-galleria on mun elämä -kuvat mieleen...


Huomenna suuntaan pitkästä aikaa Kotkaan väsämään siskolle juhlamekkoa. Oma mekko saa luvan valmistua ens viikolla. Nyt leffan pariin. Mahtavat viikonloput kaikille!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

28/5/11 00:14 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

En yleensä kommentoi anonyyminä, mutta nyt on pakko.
Löysin tän blogin muutama päivä sitten ja tää nousi heti suosikiksi kärkeen:) Oon selannut tässä muutaman päivän aikana koko tän blogin läpi, oot vaan niin täydellinen. Oot kaunis ja sulla menee yleisesti elämässä kaikki hyvin; ihana poikaystävä, jonka kanssa oot seurustellut todella kauan ja häitäkin suunnitellaan, sulla on rakastava perhe ja läheiset siskot. Sulla on myös kiva kämppä ja enemmän kuin mieluisesi opiskelupaikka. Hei ihan oikeesti onko sun elämä pelkkää ruusuilla tanssimista tai tuleeko koskaan vastoinkäymisiä? :DD Tiedän ettei niistä ei-kivoista asioista blogissa puhuta, mutta silti.... :D Melkein alkaa suututtaa, kun tätä blogia lukee! Onneksi oot aito etkä yhtään ylimielinen tms. Jatka samaan malliin, olet ihana! <3

ps. voisitko tehdä joskus uuden postauksen vestonomin opiskeluista? Itseäni kiinnostaa valtavasti tämä koulutus ja olisi mielenkiintoista tietää enemmän kaikkea:) osaisit varmaan nyt paremmin kertoa, kun oot opiskellut siellä kauemminkin jo. Sellainen postaus olisi kiva, missä lukijat saisivat kysyä vestonomin koulutukseen liittyviä kysymyksiä ja sä vastaisit parhaan mukaan:)

 
28/5/11 09:15 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, ensinnäkin kiitos ihanasta ja kattavasta kommentistasi :) oli mahtavaa aloittaa päivän sen lukemisella! Tosiaan kyllä mulla on mennyt huonostikin ja todella huonostikin, mutta kuten tuossa alemmassa postauksessa sanoin olen kai suhteellisen elämäniloinen ja nautin pienistäkin asioista täysillä. En jaksa täällä marista negatiivisia juttuja, joita kyllä välillä munkin elämässä tulee. Oon selvinny monen rankan jutun yli ja siksi arvostan mun elämää nyt :) toivoisin saavani vielä paljon enemmän, mutta maltan odottaa, ainakin hetken :D. Postausideasi kuulostaa hyvältä ja voisin sillä keinoin toteuttaakin uuden postauksen opiskeluistani. Aikaisemmin olen tehnyt postauksen ihan omin sanoin, mutta tää olisi vähän erilainen. Mahtavaa kesää sinulle! :)

 
28/5/11 10:39 , Blogger Ansku kirjoitti...

Haha aww :-D Oon muuten pohtinut samaa kuin anonyymi. Sulla vaikuttaa päällisin puolin (ja varmaan ihan sisäisinkin puolin? :D) menevän tosi hyvin. Oo onnellinen, niinkuin taidat kyllä ollakin!

 
28/5/11 13:45 , Blogger Anna kirjoitti...

Heipulis kaunis!
Mua kiinnostaisi, mistä ostit sun mustat reikäise farkut?
Jos sanot et teit itse alan itkeä :D

xo Anya

 
28/5/11 15:21 , Blogger Katja kirjoitti...

ihanan kirkkaan huivin löysit! Itekin oli kaivettava jotain piristävää asustetta asuun kun tuolla on niin harmaata ja sateista ulkona... hmph. No jos sitten ens viikolla taas aurinko näyttäytyis :)

Mukavaa Kotkanreissua ja viikonloppua :))

 
28/5/11 20:03 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, :D heh. no joo ei mun elämä tosiaan aina oo mitään ruusuilla tanssimista, mut ei tällä hetkellä viitsi mistään valittaa. Mulla tosiaan on ihana perhe ja poikaystävä. Oon töissä, terveenä ja opiskelen unelmieni ammattiin, muut esim. "huonot hiuspäivät, mul ei oo rahaa ostaa noita kenkiä, mä oon lihonu kilon" -tyyppiset ongelmat on aika mitättömiä tässä sarjassa :D

Anna. voi kuules ostin ne hennesiltä 5 vuotta sit ja vedin reikäseks pari vuotta sit. vanhaa kauraa siis!

Katja, toivotaan parasta, mul ois jopa muutamat vapaapäivät niin vois nauttia auringosta :)ja kiitoksia!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu