Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Be my dress part 3

1/19/2010

Be my dress part 3

Seuraavan mekon tarina lähtee vähän väärin päin. Tälle ei nimittäin ole mitään inspiraatio kuvaa ollut olemassa, tää on kehitelty yhdessä mun luokkakaverin kanssa ja mä oon ite hoitanu sit toteutuksen:) Mut selailien sitä Vogue collectionia tässä yhtenä päivänä ja oli pakko liittää tää Valentinon kuva tähän, koska jotenki nää ja kaikki muutkin malliston kappaleet henkii sitä mun mekon ideaa. Matsku ja väritys myös aika lailla samaa sarjaa:)


Eli tää on tehty koulussa ja sitä ei ole nähty vielä käytössä. Enkä oikein tiedä miksi:D koska pidän tästä itse henkilökohtaisesti. Mutta niin kaavat kuositeltu ihan mun omille mitoille tehdystä peruskaavasta. Kankaat ostettu Tallinnan jostain kangas kaupasta. Hihoissa käytetty kahta eri sävyä, joista tulee pieni häilyvä väriero, jos tulee :D ja ja oishan tota voinu silittää.

Väri on muuten aika lähellä samaa kun mun uusi jakku (alla olevassa postauksessa). Nude polttelee mun niskaa tosissaan, voipi siis olla et heivaan mustat vaatteet pian:D Kuvat on muuten otettu kesällä Ruotsissa,silloin mulla oli vähän vaaleampaan tukkaakin...


Mutta näin mitens tää DIY? taino DIY with your schoolmate
Vielä ois muutamia, jaksetaanko kuunnella vai vaihetaanko aihetta?

Nyt alan valmistelemaan poikaystävän synttäripäivällistä. Rakastan muuten ruoanlaittoa ja leipomista. Erityisesti Etelä-Euroopan keittiöt; Espanja, Italia (taino mä en syö pizzaa laisinkaan) ja Kreikka on mun suuria suosikkeja!Nyt yritän taas tehdä jotain erityisen namia. Katsellaan jos saisin kuvaa lopputuloksesta:)

Casey

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu