Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Forever 21

1/23/2010

Forever 21

Tänään sain jopa otettua kuvaa mun asusta,peilin kautta kun hovikuvaaja kadonnut! Mut niin tällaista tänään:


Oon aika raitamaniassa tällä hetkellä. Yritän hillitä itseäni noitten hieman laajien raitavalikoimien seurassa.Pystyraitaa ois kiva löytää kyllä vielä...

Kaulassa muuten yksi supervanha perintöristi. Oon ihan hullaantunu tommoisista vanhoista risteistä. Pari suurta ihanaa löytöä oon tehny nimenomaan mummon perinnöistä:)


Tunika f21 (Dubaista), Kello Aldo

Kävin kaupungilla ostamassa vähän kartonkeja ja ERÄLEHDEN :D mallistoa varten, ulkona oli sitten 21 astetta pakkasta, joten puin päälle kaiken mitä Kotkaan olin jaksanu raahata:

Takki Sferasta pari vuotta sitten, Kaulaliina Vero Moda, Pipo BikBok, Säärystimet GT, Bootsit Dinsko

Tämmöistä tänään,nyt sen erälehden pariin.ohhoh.
P.S. tajusin just että täytän pian 22!! luulin et saisin olla ikuisesti sen 21 :( ikämasistelua ilmassa siis.

Casey


Tunnisteet:

4 kommenttia:

24/1/10 10:32 , Anonymous Lady Goodman kirjoitti...

Ööh, miksi blogisi nimi jäljittelee Emmin No Fashion Victimsiä?

 
24/1/10 11:02 , Blogger Casey kirjoitti...

Lady Goodman, ei ainakaan ole tarkoitus jäljitellä,vaikka se siltä ehkä kieltämättä vaikuttaa.Oon ottanu nimen yhdestä espanjalaisesta muotilehdestä ja halusin tän ehdottomasti olevan espanjankielellä, koska se kuvastaa mua jne. :) eiköhän niitä samantyylisiä nimiä ole aikas monta.Oon pahoillani jos ärsyttää.

 
24/1/10 18:29 , Anonymous Milla kirjoitti...

äääh oskulta oisit saanu noit lehtiäki vinon pinon! :D

 
24/1/10 21:04 , Blogger Casey kirjoitti...

Milla, arvasin:D oisin saanu niitä myös naapurista.noh,tulipahan seki tehtyä kerran elämässä!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu