Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Pollo con parma, sí!

1/19/2010

Pollo con parma, sí!

Eh elikkäs kanaa parman tyylii oli mun illan visio! Halusin tulla jakamaan tän likasen näkösen lautasen ja huikeen makuelämyksen teidän kanssa. Eli pientä "juhlaruokaa" synttäreiden kunniaksi...

Lautasella siis:
- Kanan rintafilee pesto/aurinkokuivattutomaatti/mozzarella täytteellä koko komeus kiedottu parman kinkkuun ja käytetty uunissa
- Parhain salaatti on vain eri salaatteja sekaisin, loraus oliivi öljyä ja pikku rouhaisu merisuolaa!(?) kyllä vain. Nyt lisäilin tohon vielä pähkinöitä (pähkinäkaupasta<3) ja viinirypäleitä (ei oliiveja)
- Lisukkeena tehtiin bruschettoja naminamii


Keräilen kokkaus ohjeita mun pikkuiseen reseptikirjaan lehdistä, kopioin kirjoista milloin mistäkin. On ihan parasta kokeilla uusia reseptejä ja löytää joku mahtava herkku!

Tää oli mun eka kokkauspostaus, onks nää ihan huuhaata vai kannatetaanko?:)

Casey

Tunnisteet:

2 kommenttia:

20/1/10 14:34 , Anonymous Milla kirjoitti...

Kannatetaan! Tsorbe oon kyl seuraillu alusta asti, mut en oo ehtiny kommentoimaan yhtään! eikä olla soiteltu miljoonaan vuoteen, gotta change that(: mulla helpottaa koulu ihan just.. :) ja ainiin aikaa on tulla vaik asumaan hesaan, mulla on viikot 7,8,10-17 (!!!!!) _VAPAATA_, tosin oppari pitää väsätä valmiiks:)
ainiin asia lähti ihan raiteilta, tykkän tästä just näin, tekstiä ei oo liikaa eikä liian vähän ja kuvat passeleita (miks käytän tollasta sanaa?!).
-Miltsi :)
ps.oon unohtanu mun käyttäjätunnuksen, pitää hankkii uus kai.

 
20/1/10 20:31 , Blogger Casey kirjoitti...

Milla, eipä olla joo soiteltu!harmillista,ei sinuu näkyny sapen synttäreilläkään.pitää tosiaan korjata tilanne.Mul on 9.2 iso palautus ja nyt painan hulluna duunia (tääl blogissa ilmeisesti) et sen jälkee saat heti tulla tänne:D ja hyvä että joku tykkää tästä!:)soitelkaamme!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu