Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Greenday

3/17/2010

Greenday

Helou.Nopsaan heitä tähän päivän asun,sillä mulla on työn alla se postaus viimevuodesta, päätin jakaa sen kahteen osaan 1.Norja 2. Ruotsi. Sillä kuvia riittää vaikka naapureille jakaa. Mutta siihen palataan tänään myöhemmin.Tällä suht rennolla asulla mentiin tänään:
Siskon pari kokoa liian suurilla pöksyillä, tuunatulla paidalla ja teemun kassilla + tukka on likainen kun mikä-ponnarilla
Vois hankkia omat farkut ettei tarvis köyttää noita jalkaan vyöllä:D
Palaan myöhemmin.

xoxo
Casey

Tunnisteet:

2 kommenttia:

18/3/10 14:39 , Anonymous Sohvi kirjoitti...

Sanooks Teemu sulle koskaan jostain sun ostamastas vaattestas että kauhee ym? Että et todellakaa pistä päälle? Tai kysytkö siltä mielipiteitä vaatteisiin? Ärsyttääks sitä ikinä sun muotileikit? :D Se nyt kyl taitaa olla ittekii sellanen fashion että tuskinpa ;p

Oma poikaystävä on ainenkii välil ihan tuskissaa ku mietin mitä pistäis päälle tai jos ollaa shoppailees :D Ja joskus ku keksin jonkuu "pakko saaha" -jutun ni sit se tyrmää sen täysin :D Ja sanoo ettei liiku munkaa julkisesti jos pidän sitä, haha :p

 
18/3/10 16:13 , Blogger Casey kirjoitti...

Sohvi, ei se koskaan sano että kauhee. Se tykkää kovasti jos mulla on jotain erilaista yms keksin uusia ideoita. Varmaan jos laittaisin joka päivä "tavis vaatteet" niskaan se sanois jotain:D Meillä tyylit ja lempivärit kolahtaa yhteen aika nätisti.Oon tehny Teemullekin monia vaatteita ja ne on sen ylivoimaisia lemppareita.Teemu on myös mun lemppari shoppailukaveri:D Mä opetan sille mitkä matskut toimii ja se rohkaisee mua käyttämään enemmän värejä yms. Sain sen kuulostamaan nyt supergayltä:D mut ei se ole, korkeintaan metroseksuaali hyvällä vaatemaulla!haha.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu