Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Myy

4/19/2010

Myy

Hei,tulin pikaisesti heittämään vain kuvaa päivän asusta,joka ei ollut niitä maata mullistavimpia.
Paitsi että löysin tämän "Myy"-takin varastosta. Myy siksi että helma muistuttaa Myyn helmaa:D ainoastaan nuttura puuttuu päivän asusta!
Myy takki, Sfera; Legginsit, Lindex; Huivi, H&M; Kengät, Dinsko; Laukku, Aldo; Lasit, F21
Sisä-asuun vain pikku vilkaisu, en jaksanut kuvailla, kun Teemukin makaa sängynpohjalla sairaana :(
PARIS-paita, 2hand; Neule, Zara
Mulla on muuten muuten ihan älyttömän vaalea tukka tällä hetkellä, kiitos Floridan auringon ja pitkän enjaksavärjätä-kauden. Mutta tällä viikolla ajattelin heittää tuohon jotain ja jopa ehkä leikata vähän. Olen käynyt kampaajalla viimeksi 8.luokalla ja sinne en ole menossa nytkään. Pitäisiköhän laittaa se sama tuttu keskiruskea väri vai mitä mieltä olette? En ole radikaalien muutosten ystävä,mut tämä pää näyttää jo kuolettavan tylsältä:D

Huomiseen:)!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

19/4/10 20:10 , Anonymous Laura kirjoitti...

mun mielestä sun tukka on ihananyt.

 
20/4/10 12:36 , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Takki on tosi upea ja sopii asun kokonaisuuteen mahtavasti :)

En ikinä tajua miten jotkut voi pitää tosi pitkiä taukoja kampaajalla käynneissä. Mun on käytävä leikkauttamassa enintään 2kk:n välein tai muuten mun hiukset on hirmuinen pörrö.

 
20/4/10 17:04 , Blogger Casey kirjoitti...

Laura, onneks et nää lähelle:D on vähän väri haalentunu.Mut ei se kovin paljon tule muuttumaan:)kiitos kummikin:)

Reetta, Kiitos:)Mä oon suoraan sanottuna niin kitupiikki etten raaski kampaajalla käynneistä maksaa:D Ite oon aina värjänny ja ite leikannu.Mulla tosin ei ole mitään mallia päässä ja sehän näkyy.Tykkään kuitenkin enemmän luonnollisesta tukkamallista jota ei paljon tarvitse laitella.Mut vois kyllä oikeesti tehdä hyvää käyttää nää jollain kampaajalla joskus!:)

 
20/4/10 19:06 , Anonymous diu kirjoitti...

Kävin tänää ostamassa reesesejä helsingin behnfordsilta ku sattu osuu silmää ja olit niistä täällä joskus maininnu :D ei ois pitäny, on nimittäin hiton hyviä! aaa hyvästi kesäkunto

 
20/4/10 20:32 , Blogger Casey kirjoitti...

diu, <33 :D ihania.ajattele mä söin jo kaikki mitä toin floridasta mukanani.Nyt ei saa vähää aikaa ostaa ja mun kesäkunto on viel pahemmin menetetty:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu