Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

A pastel blazer

4/15/2010

A pastel blazer

Tänään mentiin pastellibleiserillä. Oli aamulla tyttömäinen olo, joten sitä oli asukin:
Onneks hamekin näyttää superlyhyeltä:Dnousi poseeratessa, ei se nyt ihan noin härski ollut!

Mutta etten nyt ihan olis saanu tarpeeksi kukkasista,niin totesin tossa haluavani vielä kukalliset housut! Oliko kellään muulla ala-asteella parhaina ysäriaikoina kukkapöksyjä? Multa ainakin löytyi ja nyt oon yrittän kirpparilta/kaikilta lastenosastoilta yms metsästää sopivia. Vielä ei ole tärpännyt, mutta näköjään niitä saa myös aikuisten koossa ainakin asokselta:
ja kuka taas inspiroikaan minua? järisyttävän tyylin omaa tämä bloggari:
Kovasti harkitsen myös itse noiden housujen ompelemista,kukkakankaita riittää ja tulisi ainakin persoonalliset. Yhtä shokeeraavia värejä en kaipaa kuin nuo asoksen nimittäin. Mitäs tuumitte, tursuaako jo korvista nää kasvit? :) ps.jos yhtään lohduttaa ens keväänä lehdet vie voiton kukkasista sano trendiennuste.

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

6 kommenttia:

15/4/10 22:22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kuka tuo bloggari on? :>>

 
15/4/10 22:27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

heihei, iiks ihana asu! kuka toi kukkahousu-bloggari on?
mitä kesäsuunnitelmia sulla on? missä oot kesätöissä?
ps. vestonomiopiskelija on yhdyssana :)
pps. aivan megasöpö toi mini profiilikuva hihi!

 
15/4/10 22:32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kuunteletko sä bon jovia:)

 
16/4/10 07:04 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, stylescrapbook.com


Anonyymi, kiitos:) bloggaaja kirjoittaa stylescrapbookia. Mun kesä suunnitelmia on ainoastaan mun työharjoittelu joka jatkuu heinäkuulle ja muutamat tilaustyöt:)!

Anonyymi, no joskus tulee kuunneltua sitäkin,olin mä konsertissa pari kesää sitte:)!

 
16/4/10 09:26 , Anonymous Sodde kirjoitti...

kiva kuulla noit trendiennusteita :)

Zaralla tais olla ainankin yhet kukka housut, ne tais olla haaremihousut. Oon kans ihan sekasin kukkajutuista, mut oon kummiskii aika tarkka, koska välil ne näyttää niiiin kalsareilta! :D oon ettiny jo kauan aikaa kukkaleggareita, mut en oo löytän ;< Haluaisin semmoset mitkä on mustal (tai valkosel pohjal), en niin tyttömäisii :D ootko nähny missää?

 
16/4/10 13:02 , Blogger Casey kirjoitti...

Sodde, joo trendiennusteita on tullu plärättyä viimeiset kaks viikkoa, niin alkaa olla jo aika tuttua:D Mä kans haluun että ne kukka housut ei oo ihan pyjama/kalsari linjaa,mielummin vaikka farkku tyyliset! Ei nyt tuu heti mieleen ihan trikoisia mustalla pohjalla olevia kukkalegginsejä (nettikaupoissa kyllä on).Mutta mun omat on ns. sukkahousulegginsit ja niistä oli myös mustapohjaversiot (Kampin VeroModassa):)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu