Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Fancydress

5/21/2010

Fancydress

Mä oon aina miettinyt sitä että mitä juhlamekoilla tehdään sen jälkeen kun juhlat on ohi. Mä haluan yleensä (varmaan aika monen muun  naisen tapaan) uuden mekon seuraaviin juhliin, joten olisi aika tylsää jos vanhat jäisivät vain koristeiksi ja turhaksi täytteeksi kaappiin. Tänään puin pari vuotta sitten juhlamekkona käytetyn (bannerissakin esiintyvän) mekon. Asusta teki arkisen alla oleva teeppari ja matalat sandaalit:
Löysin muuten kirpparilta tämmöisen korun:
Asteikolla ykkösestä kymppiin, kuinka täydellinen tää on mun nudeasuihin?! Oon etsinyt mun tyylistä etnokorua kauan, en ole värien ihminen joten tää hipoo täydellisyyttä! Hintaa oli kyllä 6e, mutta koru oli uusi ja aika isokokoinen:) Mitäs te tykkäätte?

xoxo
Casey

ps. asukuvat on vähän hämyisiä, mutta en jäänyt ottelemaan uusia kun kerran oli vielä tämä päivä aikaa nauttia ilta-auringosta:)

Tunnisteet: , , , ,

4 kommenttia:

22/5/10 09:56 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tykkään korusta ja samoin tosta mekosta , ei näytä must yhtään liian juhlalliselta vaikka onkin juhlamekko :)

-iins

 
22/5/10 18:48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

höh kaisa!!! mä en saanut kutsua vestonomi pääsykokeisiiin! :// ja mä ku luulin että mun ennakkotehtävät oli superhyvät... kurjaa kun ei saa mitään palautetta, niin ei tiedä mikä meni vikaan :((

toivoo maansa myynyt

 
22/5/10 19:22 , Blogger Casey kirjoitti...

iins, kiitti:)

Anonyymi, voi että,harmillista:( niin se vaan menee ettei niistä saa mitään tietoa. Eikun ens vuonna uudestaa:) Mä tein lukion jälkeen siten että kävin vuoden amiksessa pukuompelijalinjaa ja siitä oli kyllä hurjasti apua pääsykokeisiin! Kokeile vaikka semmoista jos on mahdollisuus:)

 
22/5/10 20:13 , Blogger Sandra kirjoitti...

Looking good :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu