Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kirpparilöytöjä

5/17/2010

Kirpparilöytöjä

1. Nudet shortsit, jotka odottavat vielä lyhennyksen ompelua.
Muistuttavat niitä mun oma tekemiä kovasti, nämä on vain hieman enemmän roosaan kääntävät nudet:) hintaa oli 1 euron verran.

2. Vaalean keltainen "silkki" lörö toppi
Oon vähän liian kiintynyt näihin lörö "silkki" toppeihin. Ne tuntuu päältä siltä että kulkisi ilman paitaa:D Varsinkin nyt ihanilla kuumilla ilmoilla ne on parhaita yläosia. Vaalean keltaista väriä olen halunnu pitkään kesäksi joko mekon topin tai bikinien muodossa. Näyttää mun mielestä ihanalta ruskettuneella iholla (mun rusketus tulee kyllä vasta heinäkuussa:D) Ainiin ja hintaa oli 50senttiä

3. Ehkä hiukan mielipiteitä jakava hupullinen farkkuliivi.
Oon katellu tätä muutaman kerran ja päätin ottaa nyt mukaan.Päällä liivi pääsee niin paljon paremmin oikeuksiinsa ja kuvia näette varmasti joku päivä tässä. Hinta oli se 3euroa

Mitäs tykkäsitte näistä?

Nyt teen itsemurhaa koulun/töitten/tilaustöitten kanssa. Ne joilla on ensi viikolla mahdollisuus nauttia upeista keleistä, NAUTTIKAA!! Mä pistän sit katkeruuspostauksia valkoisesta ihostani ja neljän seinän aiheuttamista paniikkikohtauksista.

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu