Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

South Africa!

6/11/2010

South Africa!

Tänään on sitten pystytetty kisastudiota ja ihan vapaaehtoisesti mun osalta:D Mun miespuolisista kavereistahan on se 98% futispelaajia ja yksi niistä asuu saman katon alla joten ei ihme että meillä nämä kisat herättävät tunteita jos suuriakin! Tänään sitä on jo huudettu siihen malliin että kohta naapurit tulee vierailulle! Teemu teki kuten aina jotain vetoja pelin lopputuloksesta ja kysyi multa mielipidettä. Sanoin 1-1 ja se vaan puuskahti ja laittoi jotain muuta. Tällä hetkellä mun neuvoja sitten halutaankin:D Viime EM-kisojen ekana päivänä ilmoitin että Espanja voittaa kisat ja kuinkas siinä kävikään. Pitäisi kai itsekin ruveta veikkaamaan!
Mä jopa pukeuduin lenkille asianmukaisella tavalla:
Paita ostettu viime kisojen aikaan hennesiltä ja lähinnä Teemun kiusaksi:D mut se on loistava treenauspaita!
Lopuksi kuvaa mun sadepäivän puuhastelusta. Sillä päätin toteuttaa kaksi cropattua toppia, jotka on lojunu mun "TO DO" laatikossa kuukauden päivät:) Samalla kaavalla syntyi kaksi kovin erinäköistä paitaa:
1. Valkoinen pitsi croppaus
2. Hiekan sävyinen nahka croppaus

Kumpi toppi kolahtaa sinuun enemmän? Vai kolahtaako kumpikaan:)? Entä löytyykö muita futisfaneja täältä?
Nyt jatkan pohditaa lähdenkö Kotkaan huomenna vai en. Tiedossa olisi hautajaiset ja rippijuhlat, mutta olen kuoleman väsynyt, noh katsotaan aamulla:) Hauskaa viikonloppua kaikille!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

7 kommenttia:

11/6/10 22:54 , Blogger MillaS kirjoitti...

Siis voitko kuvitella et MINÄ oon tehny veikkauksen (siis makso 5e) jostai futiksesta :D Iskä kysy et osallistunko, ja mä vaan et joojoo :D EI hajuakaan mistään. Ja nytki istun yksin ku koko Purolan poppoo katsoo peliä. Mutta joo :D Kiitos eilisestä! Ja ehdottomasti toi pitsinen, koska se on ku meidän äidin hääpuvun yläosa (joka on mulla käytössä nykyään).
Anyhow, soitellaan!:)

 
11/6/10 23:01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oijj pitsitoppi on tosi söpö!! nahkatoppi taas ei oikeen kolahda ainakaa noin ei päällä nähtynä.. ja joo itseen ei futiskaan oikeen iske :DD kun enemmän ehkä kuitenki se jääkiekko vie....

sulla on kyllä ihana blogi, tyyli ja asenne kaikkeen niin valosa :)) keep it going!

-h

 
11/6/10 23:11 , Blogger Casey kirjoitti...

MillaS, tän jälkeen mun pitää kuulemma päättää voittajat:D mut en vaa tykkää tommosista vedoista! Mä en tule sittenkään Kotkaan, pakko vähän ladata akkuja niin ei houkuttele edestakas bussiajo. Mut joo pitsi on kyl söpö, mut nahkaki toimii! soitellaan, oli kivaa eilen <3

Anonyymi, Ei muakaan futis vieny ennen niin pahasti, mut kai tähän on kasvettu tässä 6 vuoden aikana kun se kuuluu jokapäiväiseen elämään:D Mutta niin kiitos paljon:)! ja mä lupaan että nahkatoppi näyttää paremmalta päällä ja oikein yhdisteltynä!

 
12/6/10 10:08 , Blogger e kirjoitti...

Mä varmaan pitäisin futiksesta myös, jos olisi mies, joka siitä koko ajan pauhaa. :D Täytyypä siis pitää silmät auki - tai hiipiä lähimpään baariin, jossa seuraava futismatsi näytettäis screeniltä. ;) Kummasti kiinnostuksenkohteet tarttuu! Edellinen poikkis sai innostumaan autoista (Hondasta suurimmaks osaks :D) ja sitä edellinen taas oli pesunkestävä muusikko, jota saan kiittää Jukka Poika- ja muista reggae-vaikutteista.. :D

Blogisi on ihana! Nuo topit näyttävät myös näteiltä. Pitsi vetoaa enemmän, mut toisaalta tuo nahan väri on tosi kaunis myös.

Olisi kiva saada postaus lenkkeilystäsi. Olet jo yhden tehnyt, mutta sellainen, jossa kerrot kuinka pitkiä lenkkejä, kauanko menee aikaa ja millä sykkeillä - ainakin meitä muita juoksijoita semmoinen helpottaisi ihan älyttömästi! Mulla on jumivaihe reenauksessa menossa, en keksi järkevää tapaa nyt suunnitella juoksuja niin että kunto kohoaisi enemmän. :)

Hymyntäyteistä ja kahvintuoksuista lauantaita!

 
12/6/10 10:20 , Blogger Casey kirjoitti...

Allegra, mä oon kyllä aina tykännyt futiksesta ja olisin halunu itsekin pelata ellei muut harrastukset ois vieneet niin paljon aikaa, mutta kyllähän tuo vaikuttaa kun joku huutaa koko ajan korvan vieressä oli peli mikä tahansa:D ja tosiaan tää on kyllä hyvä aika lähteä bongailemaan futishenkistä poikaystävää screenimestoilta! Lenkkeilystä sen verran etten mitää syke yms juttuja voi laittaa sillä en omista sykemittaria, mutta kai sitä jossain vaiheessa voisi taas jotain sporttisempaa kirjoittaa:)niin ja kiitos vielä! Ihanaa viikonloppua sinnekin <3

 
12/6/10 12:39 , Anonymous Tupu kirjoitti...

Täällä ilmottautuu blogin lukijaksi eräs futisfani :) Iteki tullu pelailtuu melkein 17v ja nää kisat on sitä jotain mitä ootetaan! Tuollanen toppi kyllä sopis myös mun reenivarustukseen, oliko se ostettu siis näiden vai viime kisojen aikana?

 
12/6/10 18:33 , Blogger Casey kirjoitti...

Tupu, valitettavasti toppi on sen 4 vuotta vanha :/ Mut helpostiko tuommoisen itse painattaa:)!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu